Junibebisar 2016
Det ska jag söka iallafall och de brukar alltid bli beviljat (vad min barnmorska säger iallafall) om man jobbar som jag, inom vården.
Grattis till alla fina RUL-besked!
Usch, jag sprang för att hinna med bussen imorse... Det borde jag inte ha gjort. Känner mej fortfarande helt ledbruten nu fyra timmar senare. Hela höftpartiet värker. Suck.
Hämtade ut första babyboxen idag. Lite smått och gott som väntat, men skrattade gott när det fanns med tre par öronproppar! Det kan ju kanske behövas med men inte det första man tänker på.
Till er som inte är med i gruppen på fb finns en ny sök på juni mammor 2016
Jaha, misstänkt uvi då. Ska lämna urinprov imorgon bitti.
Tur man kan skratta åt sig själv. Jag har alltid varit smal och nu de senaste dagarna har jag helt plötsligt blivit ledsen om kvällarna för att min midja är borta. Inte för att det är någon överraskning direkt, jag vet ju vad son händer när man är gravid, men att jag skulle reagera så här var jag inte det minsta beredd på. Antar att det lägger sig snart som alla andra konstigheter gjort under graviditeten :D
Här är en till som satt och räknade på pengar, dagar och semesterdagar igår kväll. Om allt går som det ska så har jag min sista arbetsdag 20 maj, med bf 20 juni. Sitter på kontor så tidigare än så lär jag inte kunna gå av hur jag än vrider och vänder på det. Är inte det minsta motiverad att jobba så länge men så länge jag inte blir sjukskriven har jag inte något val.