När fick ni träffa barnen?
Ni som träffat någon med barn, hur lång tid tog det innan ni fick träffa barnen, och hur gamla var barnen.
Ni som träffat någon med barn, hur lång tid tog det innan ni fick träffa barnen, och hur gamla var barnen.
Känns som jag aldrig får träffa henne. Hon är 5 månader och min sambo är hos biomamman som ammar bara så han inte ska kunna ta med henne så jag får träffa henne. Trots det har jag köpt allt ett litet barn kan tänkas behöva hit och redan fått göra mig av med massor som hon nog växt ur. Jag ville verkligen välkomna barnet som mitt eget, tyvärr förstörde biomamman det.
Bra försök! Men lite för obvious!
Om barnet är 5 månader och ammas förstår jag verkligen att det inte varit läge än. Och att en 5-månaders ammas är hyfsat standard, så varför tror du att biomamman gör det för att stänga dig ute?
Hur länge har du varit ihop med din sambo? Hur hade du tänkt om att träffa barnet? Du säger att du köpt saker till det, hade du tänkt växelvis boende från födseln?
Bra försök! Men lite för obvious!
Oj, min kommentar var till Fio - trodde att det var TS! Sorry.
Va??
Ett halvår och sedan väldigt tuffa frågor man normalt inte ställer efter bara ett halvår hade jag innan han fick träffa mitt barn.
Du överdriver för mycket för att kunna provocera.
Ett halvår och sedan väldigt tuffa frågor man normalt inte ställer efter bara ett halvår hade jag innan han fick träffa mitt barn.