När fick ni träffa barnen?
Ni som träffat någon med barn, hur lång tid tog det innan ni fick träffa barnen, och hur gamla var barnen.
Ni som träffat någon med barn, hur lång tid tog det innan ni fick träffa barnen, och hur gamla var barnen.
Min man och jag ingick i samma kompisgäng i flera år innan vi blev ihop så barnen kände redan honom. Han hade dessutom redan varit hemma hos oss flera gånger innan vi blev ihop, ensam eller tillsammans med andra kompisar, så det var inte konstigt att han dök upp. Men det dröjde nog ett par månader innan han träffade barnen efter att vi blev ihop. Barnen var 8-14.
Barnen var knappt 2 år när vi träffades (vi har båda ett varsitt barn)
Vi träffade barnen på första dejten. Vi var på en barnvänlig plats och sågs som vänner men ändå. Nu gick allt bra och idag är vi gifta men hur vi tänkte vet jag inte riktigt. Det enda jag vet är att jag är glad att allt gick så bra :)
Några veckor (ca. 3-4?) vad jag minns, barnen var 4 och 8 år gamla.
Varför skriver du ett svar till ts när du citerade någon helt annan?
Här verkar det onekligen som att du blanda ihop kvinnan vars kille har en 5-månaders bebis, med TS som inte har det...
Nästan 5 månader, de gick i lågstadiet och mellanstadiet.
Förvisso helt OT, men om du inte vill att folk ska kommentera vad du skriver och ha åsikter om vad du tycker, så är kanske inte öppna forum på nätet din grej?