När fick ni träffa barnen?
Ni som träffat någon med barn, hur lång tid tog det innan ni fick träffa barnen, och hur gamla var barnen.
Ni som träffat någon med barn, hur lång tid tog det innan ni fick träffa barnen, och hur gamla var barnen.
Jag tror inte det är så många (förutom Joseffin) som blandar ihop 5-månaders bonsumamman och TS. Många svarar TS, flera svarar varandra och tråden spretar lite. Som vanligt på FL :)
Jättebra att du orkar förklara, jag får bara kalla kårar och hoppas det inte är på riktigt. Jag som inte kunde amma och var tvungen att ge ersättning efter mycken möda jag tycker det är oförståndigt minst sagt att ens lägga i en sån sak. Mamman vet bäst vad gäller den biten.
Och detta är inte ts. Varför tar så många fel?
Jag tror inte det är så många (förutom Joseffin) som blandar ihop 5-månaders bonsumamman och TS. Många svarar TS, flera svarar varandra och tråden spretar lite. Som vanligt på FL :)
Om pappan inte har känt att han haft problem att knyta an till barnet, och prioriterar just detta, istället för att tillfredsställa sin nya flickväns behov av att "skapa en liten familj" med exets barn så ser jag ingen anledning nej. Han ska inte behöva gå på uppgjorda promenader med barnet i syfte att flickvännen ska få leka familj. Hon får helt enkelt vänta tills det passar för föräldrarna. Det allra bästa är förståss om om hon och barnet, så småningom får en riktigt fin relation, men inte för att hon ska få leka familj med någon annans spädbarn.
Håller helt med.. men tycker inte att man kan skylla på att barnet inte kan lämna mammans sida pga amning... det håller liksom inte på en femånaders..
Ja det blir mer fart med ett provocerande inlägg. Ska vi lämna det därhän nu och låta ts få sin tråd tillbaka?
Inte måste ens ett helammat barn på fem månader äta varje timme hela tiden. Man kan planera in ett matuppehåll på en timme eller så så att pappan kan få lite ensamtid med sitt barn?
Vill man ha problem så skapar man sig problem.