manoira skrev 2016-01-08 11:31:13 följande:
Ska ni ta reda på kön?
Jag är så sjuuuukt nyfiken den här gången Har en av varje sedan innan så det spelar verkligen ingen roll, men kan knappt vänta till RUL om en månad. Dessutom gissar vänner och släktingar hej vilt hela tiden så då blir jag ännu mer nyfiken. Och hur kan jag bara vara i vecka 15? Jag tror tiden har stannat, haha.
Hoppas ni mår bra allihopa tjejer! Mitt illamående kommer och går fortfarande men mår generellt mycket bättre där jag kan ha nästan helt bra dagar. Har dock nästan inte gått upp något alls ännu så jag märker att jag inte äter lika mycket som med sonen.
Hundochhäst: Hoppas att det blir bättre snabbt! Det räcker ju med att vara gravid utan att man ska behöva ha en massa andra problem :/
Vi har inte bestämt ännu, försökte kika med sonen men han låg inte nog stilla. Tänker att vi redan har alla kläder neutrala så av praktiska skäl behöver vi inte tjuvkika, jag är nästan inne på att låta det bli en överraskning.
Jag mår rätt bra! Gick rätt snabbt upp 5 kg men har stått still i 2 månader nu. Ser på benen och höfterna vart de där 5 kilona har placerat sig, men det får jag ta tag i efter förlossningen! Äter det jag vill i den mängd jag vill, gick upp 16kg med sonen och räknar med säkert 20kg denna gång. Gör mig inget :)