• Snorkfraken91

BF juni/juli

Hej!

Här är en tråd för oss som har BF i juni och juli. Vi är några från tråden "Just slutat med p-piller någon fler?" som följs åt här, men andra är självklart också varmt välkomna! Glad 

Presentera er och skriv BF så kommer jag eftersom att fylla på en lista! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden BF juni/juli
  • Niyoh81
    manoira skrev 2016-01-12 22:50:04 följande:

Men ash, missade bilden. Jäkla telefon :p

Vilken fin mage :) gång in i v.17 på söndag :)
  • manoira

Men vad förvirrad jag är. Är ju i vecka 15 nu och går in i vecka 16 på fredag :P Ligger en vecka före i huvudet haha

Niyo81: Tack!

• Niyoh81

O

manoira skrev 2016-01-13 17:40:15 följande:

Men vad förvirrad jag är. Är ju i vecka 15 nu och går in i vecka 16 på fredag :P Ligger en vecka före i huvudet haha

Niyo81: Tack!

Haha så kan de vara. :)

Är de bara jag som har huvudvärk dagligen? Så jobbigt,
  • hundochhäst
    Niyoh81 skrev 2016-01-13 21:58:32 följande:

O

Haha så kan de vara. :)

Är de bara jag som har huvudvärk dagligen? Så jobbigt,
    Nix jag har fått migrän så jag har vansinnig huvudvärk flera dygn i taget. Nu har jag fått medicin utskrivet men vill inte ta den hela tiden så jag varvar med alvedon när huvudvärken inte är så farlig och jag inte jobbar.
    Har du mycket besvär så rekommenderar jag dig att söka hjälp hos din BM som kan hänvisa dig till en obstretriker. Annars riskerar du att hamna i fällan att bara få alvedon eller citodon. Nu vet jag inte om det är migrän du har fått men är det det så hjälper varken alvedon eller citodon märkbart.
    Lycka till!
  • Tolotoli

Hej! Jag väntar fjärde barnet och har Bf 1 eller 2 juli och om ca. en vecka ska vi på Rul. 

Försökt hitta några trådar med Blekingemammor men förgäves så hojta till om någon finns i krokarna. Det är nio år sedan jag fick min minsta så väldigt mycket nytt på vissa sätt.

Var en del år sedan jag hängde på familjeliv så tänkte det kunde vara roligt att följa lite andra gravida nu.

Ha det fint allihop! 

• MrsLovisa

Hej allihopa

Tänkte se om man kan hoppa in här? Jag är gravid med mitt andra barn, bf 20/6. Bor i Kalmar och har en son på 11 månader

• Enamorada

Välkomna tjejer, tyvärr inte så mkt aktivitet i tråden för tillfället men kanske kommer igång igen...

Hur mår ni alla?

• MrsLovisa
    Enamorada skrev 2016-01-27 05:51:22 följande:

Välkomna tjejer, tyvärr inte så mkt aktivitet i tråden för tillfället men kanske kommer igång igen...

Hur mår ni alla?

Tackar

Jag mår personligen toppen! Känner det fladdrar i magen och har rul på torsdag så håller tummarna att allt är okej där inne.
  • Tiana

Här är det fint! Var på RUL i måndags och allt såg bra ut. BF blev kvar på 20/6, och nästa besök hos barnmorskan 1 mars. Nu är det bara att njuta av dagarna Glad