• Snorkfraken91

BF juni/juli

Hej!

Här är en tråd för oss som har BF i juni och juli. Vi är några från tråden "Just slutat med p-piller någon fler?" som följs åt här, men andra är självklart också varmt välkomna! Glad 

Presentera er och skriv BF så kommer jag eftersom att fylla på en lista! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden BF juni/juli
  • DLR
    Y o L o skrev 2015-11-12 09:21:17 följande:

Wow vilka härliga magar. Inser att jag inte alls har någon mage att prata om efter att ha sett era fina.

Samma här! Och som Y o L o sa, vilka fina magar! :)
  • Mamacitaa
    Cadencee skrev 2015-11-12 07:47:04 följande:

Oj de e ju verkligen så man ser att du e gravid! Har du barn sen innan? :)

Japp detta är mitt 4e barn :)
    7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • En del av oss

Sambo säljes extra billigt perfekt för dig som vill ha en ostöttande sambo under graviditet, speciellt lämplig för gravid med upprepade missfall och döda embryon i magen. Extra billig vid snabb affär.

Inte en kommentar om mitt graviditetstest jag tog för snart 1 timme seda och har han förberett någon fråga till dagens inskrivning kl 13? Nej han är totalt ointresserad av min graviditet så vad fan skall jag meddetta as till...klarar mig bättre utan han för han gör mig så jädra ledsen och arg med sitt skällande ifråasättande gapande och gnälliga han gör inte ett kit som betyder något för mig. Men jag blir aldrig av med han, jädra idiot försökte i tisdags då åker han och köper en present och igår ett frimärke efter mig på gymet...kan han bara hålla sig så långt borta som möjligt tack

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016 efter flertalet MF/MA
  • Shiro

Hej hej alla,

Har inte läst igenom alla nästan 80 sidorna, ännu... ;) 
    Idag ska jag på mitt första mvc-besök (med nr 2) :) 
    Bf är i nuläget satt till 22 juni. En halv evighet kvar, men dagarna tickar i alla fall på.

Någon som vet om det finns en (hemlig) Facebook-grupp för juni-bebisar ännu?

• sasaj

Men oj vilka magar ni har!! Fint iaf. Jag har inget än känns det som, bara svullnad på kvällen

• ebe91
    Shiro skrev 2015-11-12 10:25:44 följande:

Hej hej alla,

Bf är i nuläget satt till 22 juni. En halv evighet kvar, men dagarna tickar i alla fall på.

Finns en för syskon som är beräknade kring midsommar! Pma om du vill ha länk :)
  • Mamacitaa
    Shiro skrev 2015-11-12 10:25:44 följande:

Hej hej alla,

Det ska finnas en till fb grupp:)
    7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • En del av oss

Inskrivning avklarad.

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016 efter flertalet MF/MA
  • sasaj
    En del av oss skrev 2015-11-12 16:48:03 följande:

Inskrivning avklarad.

Hur gick det ?
Svar på tråden BF juni/juli