• Snorkfraken91

BF juni/juli

Hej!

Här är en tråd för oss som har BF i juni och juli. Vi är några från tråden "Just slutat med p-piller någon fler?" som följs åt här, men andra är självklart också varmt välkomna! Glad 

Presentera er och skriv BF så kommer jag eftersom att fylla på en lista! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden BF juni/juli
  • Ajvar

Åh jag blir så avis på alla era symptom! Jag känner verkligen nada niente! Kanske kan jag bara få en liten kräk eller ett blodsockerfall snart? Kanske kan jag känna att det blir tyngre att träna, bara en gång? Jag kan tom tänka mig en liten stramare bralla! :p
    Går in i v8 idag (7+0) och har som ni ser väldigt svårt att ta till mig denna påstådda graviditet.. Om 8 dagar har jag tidigt UL, känns typ mer jobbigt än kul. Sämsta inställningen, jag vet. Fan ta detta kontrollbehov!

• idaadi
    Ajvar skrev 2015-11-11 10:30:34 följande:

Åh jag blir så avis på alla era symptom! Jag känner verkligen nada niente! Kanske kan jag bara få en liten kräk eller ett blodsockerfall snart? Kanske kan jag känna att det blir tyngre att träna, bara en gång? Jag kan tom tänka mig en liten stramare bralla! :p
    Går in i v8 idag (7+0) och har som ni ser väldigt svårt att ta till mig denna påstådda graviditet.. Om 8 dagar har jag tidigt UL, känns typ mer jobbigt än kul. Sämsta inställningen, jag vet. Fan ta detta kontrollbehov!

NJUT! Jag mådde kanon fram till vecka 7 sen slog det till. Har varit hemma från jobbet i en vecka och ligger antingen i sängen eller duschen. Dricker blåbärssoppa ur ett sugrör och är knäckt. Jag byter vilken sekund som helst med dig!

Hoppas UL går bra och att du kan känna dig lugnare!
  • Änglavakt89
    Y o L o skrev 2015-11-10 21:28:27 följande:

Oj låter jobbigt. Tar du dem i låren då? Har du konstanta blåmärken eller är det bara något en ovan får? Fick ta sprutor två veckor efter KS, hela låren var blåa. :/

Tar dem i magen då det ej gör lika ont samt att man inte blir lika blå! Man varvar varje sluta om sidan av naveln! Dock inte jätte roligt när magen sedan är utspänd av kalakulan. Sist tog jag sista månaden i låret eller skinkan eller typ sidfläsket man man fuck tag på nått haha :) Ush hatar dom
  • idaadi

Presenterade mig aldrig kom jag på, svarade bara avundsjukt till en orolig stackare som inte känner symtom.

27 år, första barnet, bf slutet av juni/början av juli beroende på app. Helt oplanerat och bara fyra månader in i förhållandet plussade vi.

Försöker förtvivlat få någon som kan skriva ut lergigan comp åt mig men skickas bara runt mellan barnmorska, vc och Kvinnokliniken. Är inte direkt stark för att orka kriga heller.

• SabaGbg

Vul avklarat! 14,2 mm och ett litet tickande hjärta :) Obeskrivlig känsla att se pyret med egna ögon och få höra att allt ser bra ut!

• Ajvar
    SabaGbg skrev 2015-11-11 11:47:00 följande:

Vul avklarat! 14,2 mm och ett litet tickande hjärta :) Obeskrivlig känsla att se pyret med egna ögon och få höra att allt ser bra ut!

Åh GRATTIS!!! Vilken vecka är du i?
  • Y o L o

Va roligt! Är du i vecka 8 nu? Förstår att du känner dig glad o lättad.

SabaGbg skrev 2015-11-11 11:47:00 följande:

• Hoppas7910

Hej alla!

Hoppar gärna in här :)

Grattis allihop till Era plus :)

Har följt familjeliv i några år men aldrig skrivit något.

Jag är 36 år, har två MF och två MA i bagaget :( det senaste MA var nu i augusti.

Genomgått utredningar och det visar på att min sambo har teratozosoermi.. Känn förvåningen när jag plussade i söndags!!

Nu är rädslan stor att det ska bli samma sak ännu en gång..

Är i vecka 5 nu, 4+4 & har tid bokat för tidigt VUL 25:e nov. Det blir en olidlig väntan dit!

• SabaGbg
    Ajvar skrev 2015-11-11 11:50:21 följande:

Åh GRATTIS!!! Vilken vecka är du i?

Y o L o skrev 2015-11-11 11:51:14 följande:

Va roligt! Är du i vecka 8 nu? Förstår att du känner dig glad o lättad.

Tack! :) Ja, känslan är verkligen häftig att få se pyret för första gången! Exakt, V8, 7+5 idag :)
Svar på tråden BF juni/juli