Snorkfraken91 skrev 2015-11-13 11:12:25 följande:
Hej allihopa! Vad fina ni är som undrar hur det står till med mig. Betyder mycket! Allt är bra med mig! :) Det rullar på med graviditeten och jag var på hälsosamtal igår. Så har förhoppningar om att allt ska gå vägen denna gång. Går in i vecka 8 imorgon. Jag känner bara att den här gruppen inte riktigt blev alls som jag tänkt. Har man inte varit inne på en dag har man missat flera sidor för vi är så många och jag känner även att jag skulle begränsat gruppen till de som ska få sitt första barn så hade man lättare kunnat relatera och vara i samma situation. Har kontakt med en här på gruppen via meddelanden istället och det räcker bra för min del! :) Kikar in här ibland och ser hur det går för alla, men kommer nog inte skriva något längre. Hoppas ni förstår! Önskar er alla all lycka! :)

Vad kul att höra att allt är bra med dig! Ja det blir en hel del att läsa om man missat ett par dagar

Är med på en annan tråd också som bara är förstagångsföderskor i, så man får både erfarenhet här och lite av de som är i precis samma sits när man väntar första. Man får läsa det man själv mår bäst av. ibland vill man få pepp och bland vill man bara veta om fler upplever samma sak.

Önskar alla en trevlig söndag och att alla småliv i magarna mår bra! Kramar på er