• Svar på tråden Skicka hem dess flyktingar
  • nordanvind
    Anonym (Trötter) skrev 2015-10-29 06:01:03 följande:

Vänligen berätta då för mig vad man behöver vara rädd för i de svenska skogarna.

Barr o älgar . Bägge sticks nå så inihelvete.
    asar och runor står mig bi
  • nordanvind

Ja och de borde ju kunna försvara sig mot ett så gott som förintat is. Så tänker jag. Hursomhelst ligger det väl på dem att försvara sitt land.

HenryIronstead skrev 2015-10-28 21:10:04 följande:

Med vilket försvar då? Gillar idén dock. Dessa unga starka män kan säkert åter bygga upp landet!

asar och runor står mig bi
  • Nerfherder

Vänligen berätta då för mig vad man behöver vara rädd för i de svenska skogarna.

Björn, varg, vildsvin mm
  • Nerfherder

Björn, varg, vildsvin mm
  • Bottura

Ingen tvingar personerna att bo där. Det är helt okej att ordna ett eget boende om man så önskar. Däremot är det svårt att ställa höga krav och förvänta sig att få gehör när man sitter i en dålig utgångsposition.. 

• Anonym (Humpe)
    Nerfherder skrev 2015-10-29 10:11:37 följande:
    Björn, varg, vildsvin mm
    ...och därför går svenskar ALDRIG ut i skogen för att plocka svamp och bär... eller jo det gör vi ju visst! SOm sagt, man kan informera om hur det fungerar.
  • Nerfherder
    Anonym (Humpe) skrev 2015-10-29 10:21:22 följande:

...och därför går svenskar ALDRIG ut i skogen för att plocka svamp och bär... eller jo det gör vi ju visst! SOm sagt, man kan informera om hur det fungerar.

Absolut, gör du det
  • Anonym (Humpe)
    Nerfherder skrev 2015-10-29 10:25:32 följande:
    Absolut, gör du det
    Det är väl bättre att Migrationsverket gör det! Hade du tänkt att jag skulle stå vid gränsen med olika tolkar (migranterna pratar ju mer än ett språk eftersom de kommer från olika länder) och berätta om de svenska skogarna om utifall några kanske blir placerade i en stugby?
  • todo nada
    Anonym (Trötter) skrev 2015-10-28 20:14:44 följande:

Nej det är nog helt normalt att vara rädd för tomtar och troll och massa andra saker som man inte sett.

De enda troll flyktingarna behöver oroa sig för är såna dom du. Troll som inte bor i skogen, utan som sitter vid datorn anonymt och provocerar.
  • todo nada

Du greppar inte att de förmodligen inte vet ett skit om vilka djur som bor i de svenska skogarna? Fruktansvärt ignorant att sitta och tro att de skulle vara så väl medvetna om vårt djurliv när de är nyanlända.
Svar på tråden Skicka hem dess flyktingar