• Svar på tråden Skicka hem dess flyktingar
  • Voluptuous Shalimar
    Anonym (tröttnat) skrev 2015-10-29 15:04:38 följande:
    Nerfherder ber om källa på att de blir fraktade som boskap
    Ni tjatar om källor hit och dit men de enda källor ni själva kan komma med är "så tycker jag" eller "det står i Expressen/på avpixlat/jag läste det på fejjan/flashback så då MÅSTE DET JU VARA SANT ELLER HUR!!!!!111!!!"

När jag ber om en källa är det för att jag vill gå till grunden med varifrån något kommer. I denna tråd verkar "KÄLLA PÅ DET?!?!?!?!?!?" användas rätt frekvent och mer som ett sätt att undvika att svara på en fråga. 

Och inte fattar man vad man ska svara heller eftersom KÄLLA PÅ DET?!?!?!? i vissa fall besvaras med "för så tycker JAG!!!" och i andra fall med "vaddå källa, har du KÄLLA PÅ ATT FRÅGA DET?!?!?!?"

Förutom detta källhistoriska tjat rabblas en hoper floskler och trams som det inte ens är idé att svara på eftersom ingen verkar förstå svaren utan bara upprepar samma floskler. What's the point?
  • Anonym (Visit Sweden)
    Anonym (godmorgon) skrev 2015-10-29 18:07:52 följande:

Ännu en verbal spya utan nått konkret så det sista jag skriver om skitet du postar.

Adresser var till dom utsatta så man kunde överklaga utan att få aggressiva barbarer från medeltida våldskultur som granne helt plötsligt, det är inte gynnsamt nånstans speciellt om man har barn av den kvinnliga sorten.

SD är en folkvald regeringsparti enligt undersökningar är även den största nu när din sektledare regerar landet emot vad folket tycker, inte undra på att förtroendet för regeringen har aldrig varit så långt i historien.

Nej, dom flyr inte från våld, dom flyr med våld för att få nått vi har byggt upp, viss skillnad där.

Flytta till rosengård eller några av Stockholms eller Göteborgs förorter så kan vi se vad som är skadligt för samhället.

Glöm inte en sådan med dig.

www.svt.se/nyheter/regionalt/blekinge/butikspersonal-i-ronneby-utrustas-med-skyddsvastar

Oj. 

Så SD är ett regeringsparti nu. Jösses. 

Här hänger man inte med. Det är nog lika bra att emigrera. Jag skräms av deras senaste annonskampanj!
  • Anonym (Shalimar)
    Anonym (suck) skrev 2015-10-29 18:22:35 följande:
    Glömde du klicka på "anonym"?
    Nä, jag gjorde ett anonymnick i denna tråd för att visa att jag inte tänker vara anonym och hålla med mig själv. Det här nicket är alltså mitt "anonyma" nick. 
  • Anonym (suck)
    Anonym (Shalimar) skrev 2015-10-29 18:37:23 följande:

Nä, jag gjorde ett anonymnick i denna tråd för att visa att jag inte tänker vara anonym och hålla med mig själv. Det här nicket är alltså mitt "anonyma" nick. 

Haha
  • Voluptuous Shalimar
    Anonym (godmorgon) skrev 2015-10-29 18:42:34 följande:

Du menar alltså, om du hade flytt från ett land där inget krig förekommer, skulle du känna dig trygg i ett annat civiliserat land om du betedde dig som en barbarisk apa mot polis, nej förmodligen inte.

Omkring det vi ser på gatan här när kurder och turkar har drabbat samman i regelrätta kravaller på Stockholms gator

Sverige

Tyskland

Gissa vilka som beter sig som apor mot polisen på min bild? Ledtråd: de är inte från Utrikeslandet. 

Sen är jag relativt nyhitflyttad från just Frankfurt och kan säga att jag kände mig 100 ggr tryggare där än här - och vet du vad, det är svennarna som skrämmer mig. 
  • Anonym (FL-medlem)
    Anonym (Visit Sweden) skrev 2015-10-29 18:20:34 följande:
    Oj. 

Så SD är ett regeringsparti nu. Jösses. 

Här hänger man inte med. Det är nog lika bra att emigrera. Jag skräms av deras senaste annonskampanj!
    H*n menade alldeles säkert riksdagsparti
  • Anonym (Visit Sweden)
    Anonym (FL-medlem) skrev 2015-10-29 20:06:06 följande:
    H*n menade alldeles säkert riksdagsparti
    Tror att hen är sverigedemokrat och efter vad jag har hört har de inte råkoll på skillnaden mellan regering och riksdag. Kan ju ha fel förstås, men hen skriver också "aggressiva barbarer från medeltida våldskultur" och så är det vä bara sverigedemokrater som uttrycker sig om flyktingar.

• Anonym (FL-medlem)
    Anonym (Visit Sweden) skrev 2015-10-29 20:14:20 följande:
    Tror att hen är sverigedemokrat och efter vad jag har hört har de inte råkoll på skillnaden mellan regering och riksdag. Kan ju ha fel förstås, men hen skriver också "aggressiva barbarer från medeltida våldskultur" och så är det vä bara sverigedemokrater som uttrycker sig om flyktingar.
    Det har jag ingen aning om och är heller inte intresserad av att diskutera.
  • FDFMGA
    Anonym (Bullseye) skrev 2015-10-29 17:33:46 följande:

Frukta inte kära svenska medmänniskor! Ty SDs kampanj i utlandet till de som tror att de kan fly hit har börjat ta form.

(Känsliga läsare varnas, det förekommer arga män på bilden)

Herregud. Den där bilden kan ju skrämma vettet ur den modigaste. Är det Ekeroth med röret i högsta hugg?
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • HenryIronstead

"ensamhush. el barnlösa par kan vackert akta på sig f att ge plats åt flyktingar som behöver bostäd. mer" - FL
Svar på tråden Skicka hem dess flyktingar