BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!

Grejen är att progesteron (hormonet som ökar efter äl) kan ge exakt samma symptom som hcg vid graviditet. Så nästan alla som känner symptom innan bim gör det pga progesteronet, inte pga graviditeten. Vanligast är att riktiga gravsymptom dyker upp först i v 5-6 nånting.
Det är så olika det där, men jag har aldrig känt något faktiskt. Det enda jag minns från förra grav var att jag fick EN finne i pannan, haha. Får aldrig finnar. Men molvärk en har kommit i vecka 6 typ, illamåendet i vecka 7 :)
kan man ha äl utan ew-flytningar? Jag har känningar hela tiden och tappen känns mjuk, hal och öppen( inte helt säker på hur pass öppen då detta är min första månad jag känner).
Skulle haft äl igår enligt periodtracker och idag enligt natural cycles men jag har slutat tempa för att minska min stress så har ingen aning.. Usch grämer mig så mkt. Jag och min sambo låg varken tors eller igår (som jag planerat..). Vill inte att vårt sexliv ska bli en bebisverkstad om han inte är sugen vilket han inte var, jag berättar heller inte när jag troligtvis har äl då jag inte vill öka pressen för oss båda.. Känns som att vi missat chansen denna månaden, såå långt till nästa försök nu. Är så ledsen att jag bara grät hela natten. :(
Kan någon flytta mig?
Hade äl senare den här månaden och bim flyttades därför till den 11e istället för den 8e.
Är nu på äl +8 och tycker att brösten ömmar. Förra graviditeten var det större och ömmande bröst som var det första symptomet. Nu håller vi tummarna!
Kan någon flytta mig?
Hade äl senare den här månaden och bim flyttades därför till den 11e istället för den 8e.
Är nu på äl +8 och tycker att brösten ömmar. Förra graviditeten var det större och ömmande bröst som var det första symptomet. Nu håller vi tummarna!
Säker på att mensen kommer när som... Spänd och uppblåst...
Vi jagar ägg för fullt denna helgen, både jag och sambon är förkylda, men vi krigar igenom det, haha! BIM 18 dec, ska försöka hålla mig ifrån test till Julafton och göra det till en trevlig julklapp för sambon :) Hoppas att tredje gången gillt är vår melodi!
Någon annan med lång menscykel? Jag är på dag 45 idag och misstänker att bim är om en vecka. Sjukt lång väntan!
Blir galen. Har värk som om mensen skulle komma när som och illamående och allt annat minskar. Inte mycket hopp kvar för i år. Hoppet som är kvar är för att jag vill hoppas, önskar.
Ändå är jag bara på cd 18. Skit!