BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!

Har under dessa månaders försök haft alla möjliga symtom men som inte varit något. Det mesta former av värk i magen, så jag har minskat på letandet av symtom.
Men nu i 2 nätter på jobbet så har det varit annorlunda. Som kramp/träningsvärk i hela nedre magen. Som en hand rakt över magen, håller i sig några minuter bara. Jag har inte tränat eller gjort något annorlunda. I fredags fick jag sätta mig på huk gick inte att stå upp, sen kom det några mindre till och inatt i två omgångar. I fredags var jag på äl+10.
Någon som känner igen det?
Hej! Ny här:) har läst igenom tråden o tänkte hoppa på:) bim runt den 13/12. Har två barn innan, så detta är tredje! Andra försöket är vi på nu.. Nån som vill lägga till mig?
Hej! Ny här:) har läst igenom tråden o tänkte hoppa på:) bim runt den 13/12. Har två barn innan, så detta är tredje! Andra försöket är vi på nu.. Nån som vill lägga till mig?
BIM-LISTA December
PLUSSAT
Tappade modet i morse, tog ett RFSU som var negativt :( är på äl+9 (bim -6 idag)
Har så sjukt ont i brösten (jag har ibland ömma bröst innan mens) men INTE så här ont.
Har fått sjukt mycket finnar, menar riktigt mycket typ 15 st?!?!!! Brukar få 1 st 1-2 dagar innan mens MEN har precis börjat tvätta ansiktet morgon o kväll och smörja in mig (har aldrig brytt mig) o det kanske är därför?!??
Är på dag 32 här, och ingen mens. Har haft mensvärk i flera dagar nu, så nu hoppas jag faktiskt att den kan börja :/
Så slipper jag vänta och undra. Är ju bara första månaden vi försöker, och då har vi bara pippat tre gånger utan skydd, så tror knappast att det har hunnit ta sig.
Tog 9 månader med sonen, så tror att det blir nåt liknande nu. Har ju inte koll på när jag har äl.
Men såå tråkigt att vänta....
Har inte mensen kommit till helgen ska jag testa igen (tog ett test den 2:a, enbart för att jag inte kunde hålla mig och det var toknegativt).
[quote=76087851][quote-nick]BeataHulda8108 skrev 2015-12-06 20:24:42 följande:[/quote-nick]Är på dag 32 här, och ingen mens. Har haft mensvärk i flera dagar nu, så nu hoppas jag faktiskt att den kan börja :/
Så slipper jag vänta och undra. Är ju bara första månaden vi försöker, och då har vi bara pippat tre gånger utan skydd, så tror knappast att det har hunnit ta sig.
Tog 9 månader med sonen, så tror att det blir nåt liknande nu. Har ju inte koll på när jag har äl.
Men såå tråkigt att vänta....
Har inte mensen kommit till helgen ska jag testa igen (tog ett test den 2:a, enbart för att jag inte kunde hålla mig och det var toknegativt).[/quote
När har du Bim?
I fredags tror jag.
Det är så roligt att läsa om alla symptom som alla här har. Hoppas på plus för er alla! Och ser fram emot min egen ÄL så jag kan börja hitta symptom (riktiga eller falska) på mig själv igen också. :)