BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!

Tappade modet i morse, tog ett RFSU som var negativt :( är på äl+9 (bim -6 idag)
Har så sjukt ont i brösten (jag har ibland ömma bröst innan mens) men INTE så här ont.
Har fått sjukt mycket finnar, menar riktigt mycket typ 15 st?!?!!! Brukar få 1 st 1-2 dagar innan mens MEN har precis börjat tvätta ansiktet morgon o kväll och smörja in mig (har aldrig brytt mig) o det kanske är därför?!??
Haha kul dröm!
Jag är på bim idag. Känner inget alls och har inte gjort på hela tiden. Min tapp var stenhård och låg igår, idag kändes den nog lite mjukare och har nog vandrat upp också. Meeeeen ju mer jag läser om det ju mer förvirrad är jag. Står ju så olika på alla ställen. Jag är dock inte torr utan har rätt mycket flytningar, vilket gör att jag går på toa hela tiden för att se om mensen kommit. Haha... Köper ett test nu så kanske den kommer.. Eller så får jag ett + haha
Kan de vara sant? I morse var de blankt men nu med kvälls urin. Strecket kom efter 3-4 min. Svårt att få med på bild ännu, men de syns även när man riktar det mot en lampa. Hoppas verkligen detta är sant och att det kan gå vägen denna gång! Är på Bim -7 eller -6
Tecken:
I dag trötthet o lätt illamående
Tempen har hoppat hela tiden från några dagar efter äl.
I morgonbitti med morgonurin ska vi verkligen se om de är sant.
OBS bild Redigerad
Kan de vara sant? I morse var de blankt men nu med kvälls urin. Strecket kom efter 3-4 min. Svårt att få med på bild ännu, men de syns även när man riktar det mot en lampa. Hoppas verkligen detta är sant och att det kan gå vägen denna gång! Är på Bim -7 eller -6
Tecken:
I dag trötthet o lätt illamående
Tempen har hoppat hela tiden från några dagar efter äl.
I morgonbitti med morgonurin ska vi verkligen se om de är sant.
OBS bild Redigerad
Så, då var äl över o nu kommer den långa väntan på bim som är runt den 17...inte för att jag ytor det blyg något. Har alltid fått en så stark känsla på kvällarna att vi inte kommer lyckas denna gången el någon gång o blir inte av med den känslan :(
Men du! Om du är så bim -6/äl +9 så är det verkligen INTE kört!! Inte för säkert ägget fäst än!
Ge inte upp!
Ni kan stryka mig från listan mensen kom igår som planerat tyvärr så ingen julklapp hos oss denna månaden.. Lycka till alla.. Kramar

Haha ja verkligen! Önskar den blir sann snart, eller åtminstone delen om att få barn :D
Har du testat än? Hur länge har ni försökt? Känns lovande att du är på bim och ingen mens! :) hoppas det är positivt att tappen var lite högre idag!