BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!

Nu är jag igång igen med mina ägglossningsfrågor. .
Har fortfarande inte fått en glad gubbe på testet.. men känner av äl så väl. . Funderar på att sluta testa och bara köra på o hoppas det tar sig ändå..
Har ju äl imorgon enligt app, sexade igår, idag och lär bli va imorgon o tisdag ozå. .
Men nu till min fråga.. Lite äckelvarning för vissa kanske. .sorry. . Men
Kan det bli felaktigt svar om det råkar komma sperma i urinen när man ska testa äl-test ?
Nu är jag igång igen med mina ägglossningsfrågor. .
Har fortfarande inte fått en glad gubbe på testet.. men känner av äl så väl. . Funderar på att sluta testa och bara köra på o hoppas det tar sig ändå..
Har ju äl imorgon enligt app, sexade igår, idag och lär bli va imorgon o tisdag ozå. .
Men nu till min fråga.. Lite äckelvarning för vissa kanske. .sorry. . Men
Kan det bli felaktigt svar om det råkar komma sperma i urinen när man ska testa äl-test ?
De andra gångerna har allt suttit kvar tills mensen kom, nu är de ju ca 10 dagar kvar. Tempen är fortsatt högre iofs.
Enligt FF ska jag ha mens den 18.de men kan komma lite tidigare, inte riktigt säker på min cykel ännu (pendlar mellan 28-30 dagar och FF räknar 30)
Ursäkta min okunskap, men att ägget släpper är samma som ägglossning va? Och de hade jag ju ca cd 15 även fast FF är envis och säger cd 10 hur jag än försöker rätta.
När ska du testa? :)
Jag fick mens på dag 43, evig väntan! Och den slutade förra lördagen, märkte av ÄL flytningar även på lördag kväll, har hört mig för på FL och det verkar mer eller mindre omöjligt eftersom jag hade mens men efter googlande så verkar det möjligt pga lång menscykel innan..ja vem vet. Men nu i fredags kände jag hugg och stick i nedre delen av magen som jag kan känna vid ÄL. Men som jag faktiskt inte har känt av på ett tag, så kanske har jag inte haft ÄL dem senaste månaderna.
Men, hur känner ni vid ÄL? Kan de va så att ÄL inträffde förra lördagen och att sticken känns efter ÄL eller är sticken direkt vid ÄL? :/ ni som känner samma sak har ni ordning på det här? :)
Äh, skit i ff! Jag tror också att du snarare hade äl på cd 15-16 (tjuvkikade på din graf i ff-tråden nyss ) Har du testat discarda den där ensamt höga tempen du hade på typ cd 11 och sett hur ff reagerar då..? Tror nämligen att det är den som kan förvirra.
Precis, det är samma sak. Hoppas att du får tillbaka molvärk och diverse andra symptom om några dagar då.
Vet inte när jag hade äl men åtminstone en vecka sedan, på cd 27 idag. Bim-4 och även om jag inte har några symptom (positivt) så är tappen låg och hård..
Drömde inatt att jag födde barn, det gick jättefort hade bara mensvärk men födde en flicka. bm vart jätteförvånad och jag arg för jag var inte redo jag hade ju inte haft någon värk ;) sen var jag ledsen för hade inte köpt varken babyskydd eller vagn och var ju tvungen att åka iväg och köpa amningsbh! :p
Aja håller tummarna tappen glider uppåt och att det är positivt att jag inte har symptom :)
Håller tummarna för er andra med!
Vet inte när jag hade äl men åtminstone en vecka sedan, på cd 27 idag. Bim-4 och även om jag inte har några symptom (positivt) så är tappen låg och hård..
Drömde inatt att jag födde barn, det gick jättefort hade bara mensvärk men födde en flicka. bm vart jätteförvånad och jag arg för jag var inte redo jag hade ju inte haft någon värk ;) sen var jag ledsen för hade inte köpt varken babyskydd eller vagn och var ju tvungen att åka iväg och köpa amningsbh! :p
Aja håller tummarna tappen glider uppåt och att det är positivt att jag inte har symptom :)
Håller tummarna för er andra med!
Ni kan stryka mig från listan mensen kom igår som planerat tyvärr så ingen julklapp hos oss denna månaden.. Lycka till alla.. Kramar