BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!

Hej! Äntligen är ägglossningen över! Första försöket på vårat gemensamma barn :) nu återstår 13-14 lååångt dagar innan BIM ;) hoppad jag inte blir för jobbig mot min sambo! Ha en härligt måndag alla :)
Ni som lyckats på någon ut av de tre första försöken, har ni väldigt regelbunden mens och därav vet ganska väl när ni har ÄL? Eller har ni testat med ÄL-test för att pricka helt rätt? :)
Ni som lyckats på någon ut av de tre första försöken, har ni väldigt regelbunden mens och därav vet ganska väl när ni har ÄL? Eller har ni testat med ÄL-test för att pricka helt rätt? :)
Nån som får mens imon eller överimon?
Jag är så jävla envis mot mig sjäv bim 9 December och funderar på om jag ska köpa grav testet eller inte hjäääälp :(
Ja de stämmer:)
Jag vet att man inte ska testa på kvällen och inte innan BIM. Helt säker på att jag kunde hålla mig. Kom hem nyss och hade ont i bröstet, helt säker på att jag inte haft såhär innan vid mens. Rykte åt mig ett av gravidkollens tester och tog ett test fast jag sa till mig själv hela tiden att jag inte ska göra det. Vågar inte kolla på det nu... Innan det rosa lagt sig som färgar hela Stickan tyckte jag mig urskilja ett sträck. Dock inte i färg utan vitt i det rosa. Men så har mina äl-test sett ut ibland innan de torkat. Ska intala mig att det är negativt innan jag kollar igen. Har aldrig sett så på de andra gravtester jag tagit förut... Letade inte ens efter ett. Var mer att "se nu är det negativt så du kan vänta till BIM".
Ingen??
Vad härligt att komma in här efter helgen och se att det minsann blivit ett par plus! Hurra för det!
Själv har vi ligg-vecka nu. Haha. Varje kväll efter att barnet somnar är det bara rätt in i bingen. Sjukt oromantiskt men kul!
Tänkte kolla med någon som är rutinerad, kan man testa innan bim eller exakt på dagen eller först efter bim för att få veta? Vill ju testa så fort som möjligt!
Snacka om att vara dum i huvudet. Kunde inte hålla mig från att testa. På BIM -1. På kvällen. Negativt såklart. Kan ingen bara slå mig i huvudet med graviditetstester tills jag inser att man ska ha is i magen?
Jag vet att man inte ska testa på kvällen och inte innan BIM. Helt säker på att jag kunde hålla mig. Kom hem nyss och hade ont i bröstet, helt säker på att jag inte haft såhär innan vid mens. Rykte åt mig ett av gravidkollens tester och tog ett test fast jag sa till mig själv hela tiden att jag inte ska göra det. Vågar inte kolla på det nu... Innan det rosa lagt sig som färgar hela Stickan tyckte jag mig urskilja ett sträck. Dock inte i färg utan vitt i det rosa. Men så har mina äl-test sett ut ibland innan de torkat. Ska intala mig att det är negativt innan jag kollar igen. Har aldrig sett så på de andra gravtester jag tagit förut... Letade inte ens efter ett. Var mer att "se nu är det negativt så du kan vänta till BIM".