• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • sandra123456789

Hej Alla!

Jag går som ni och väntar på att kunna testa mig till ett plus! 

Hade ägglossning för en vecka sedan och jag känner av allt möjligt, haft mensvärk, ont i högra äggstocken igår, irriterad, ksisnödig, ont i huvudet, ingen aptit, bubblar i magen och stramar lite. Men måste vänta ett tag till innan jag testar och det gör mig galen!!! 

Hoppas verkligen på en augusti-16 bäbis!

Funderar på att testa imorgon med mitt morgon urin, vad tror ni? Ska jag chilla och testa om en vecka eller?

Hjärta

• SSK13
    annacnummertre skrev 2015-12-12 18:48:15 följande:

Hur har det gått idag? :)

Dåligt :( blinkade i eftermiddags också. Har tre dagar kvar att testa innan cb menar på att man kan ge upp denna cykeln. Störigt bara att få hopp.
  • babytjejen

Är på äl +7 el äl +8...o längtar tills vi vet om det blir en julklapp el inte...känner mig inte ett dugg gravid så egentligen hoppas jag inte så mkt, är ganska säker på att mensen kommer, skönt att den kommer innan jul iallafall...är glad över att min vikt går neråt sakta men säkert så förhoppningsvis ökar chanserna mer o mer...

• babytjejen

Är på äl +7 el äl +8...o längtar tills vi vet om det blir en julklapp el inte...känner mig inte ett dugg gravid så egentligen hoppas jag inte så mkt, är ganska säker på att mensen kommer, skönt att den kommer innan jul iallafall...är glad över att min vikt går neråt sakta men säkert så förhoppningsvis ökar chanserna mer o mer...

• Lilla Luna

Bim idag. Ingen mens. Har typ känningar i mage och bröstet. Känns typ som svag mensvärk ibland. Skumt. Har inte känt av att jag ska ha mens förut. Men kan ju ha ändrats efter ppiller? Får vänta och se.

I skrivandes stund sköljde ett illamående över mig. Hm..

• Längtar88

Ligger och gråter i sängen i min ensamhet :(

Vet ej om de är pga all stress eller gravid symptom (Japp gråta är för mig som ömma bröst är för andra)

Och stressen är tankar kring graviditet och mitt mående (är jag gravid? Om jag inte är gravid ska jag behöva må så här varje äl för att kunna bli gravid? Magen sväller så mycket att jag inte får på mig jeansen. Hårt i magen och hemorrojder som spökar extremt, är de pga svullnaden i magen med eller annat? Två kilo upp i vikt vågar jag träna eller ökar träning risken för missfall när en är så otränad som jag är)

Ni är min stödgrupp! Jag blir helt knäpp av att inte veta varför jag mår såhär. Undiker folk för att slippa bli arg på dem, min syster berättade att hon blir sårad trots att hon vet att de är för att jag mår såhär och märker hur jag förändras kraftigt. Desto mer jag mår illa desto griniga blir jag. Min sambo har sett mig gråta 3 gånger bara idag. Och så ska jag till kyrkan imorgon och se min grabb sjunga solo och läsa dikt. HUR ska jag inte Stortjuta då när jag gråter i min ensamhet nu??? Vill bara gömma mig för världen

• sabiina

Vad spännande!! Här känns det dom vanligt innan mens. Lite små värk i tjejmagen från och till.hade räknat med BIM fre-söndag den här helgen. Väntar ut mensen innan jag testar.. Vill inte bli besviken :(

Fian88 skrev 2015-12-12 17:28:16 följande:

Är på äl+10 idag, eller bim-2 om man räknar så:). Känner mig lite pmsig tyvärr och det brukar vara ett säkert tecken på att mensen är på ingång:(, dock inte alls lika mycket som vanligt! Sen är det ju osäkert om jag ägglossar varje månad så inte ens säkert att jag haft äl. Funderar ändå på att ta ett test imorgon eller på måndag. Får se hur jag gör:). Själv?

• Beebii

Ville bara säga att dagen innan min mens kom så kände jag livmodertappen låg högt och tvärstängd. Hoppades då förstås meen mensen kom ju strax efter....

• Selwas

låter kanske sjukt men jag har googlat livmodertappen och fattar fortfarandet vart det ligger ?