BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!

här är det rejäl stegring på G, även på gravidkollens sop-tester, haha ;)
inte fullt utslag eller glad gubbe än dock, men vi ställde klockan och hade världens mest automatiserande ligg imorse, haha. vad gör man inte?
Grattis alla plussare! Verkar vara bra utdelning hittills!
Själv är jag fortf på ÄL-jakt efter MF/MA. Två veckor sen blödningarna började och har nog slutat blöda nu.
Rund ring på cb digitalas ÄL-test. Önskar verkligen att ÄL kommit inom någon vecka!
Åh att jag inte gjort såhär tidigare. Digitaltest!

Då behöver man inte stå och gissa
Kram på er alla!
Åh att jag inte gjort såhär tidigare. Digitaltest!
Då behöver man inte stå och gissa
Kram på er alla!
här är det rejäl stegring på G, även på gravidkollens sop-tester, haha ;)
inte fullt utslag eller glad gubbe än dock, men vi ställde klockan och hade världens mest automatiserande ligg imorse, haha. vad gör man inte?
i vilken vecka fick du mf?
jag fick ju i vecka 5 den 16:e november, slutade blöda den 20:e ungefär, och nu verkar ju min ÄL vara på G.
men mina gravtest var också helt blanka den 17:e november så.. hade dina blivit det än?
håller tummarna för dig!

Nu jäklar ;)
Hade negativt ÄL-test imorse, men kissade nu innan lunch och fick såhär :)
Då är vi två. Känner verkligen med dig. Har du barn sedan tidigare? Vi har två små redan så känslorna skapar inte panik och jag tror det beror på det.
Samtidigt som jag känner att jag lika gärna skulle kunna hoppa ett försök för det kommer ändå inte bli något så kan jag inte låta bil för jag vill inte stå lottlös i världens bästa lotteri.
Har ni försökt länge?