• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • SamsonS
    Angdev skrev 2015-12-01 20:29:39 följande:

Ni som har BIM den närmsta veckan, vad har ni för symptom? Man ska ju inte analysera men inser att det är helt omöjligt :)
    Har haft en del illamående, främst på kvällarna. Svullen om tjejmagen, ont i ländryggen samt ilningar i livmodern.
    Hade inga symptom med sonen så detta är helt nya grejer för mig om jag nu (förhoppningsvis) är gravid.

Hat en vecka kvar till BIM och idag har jag känt som svaga ilningar lite då och då samt att jag fått ont i ryggen, ungefär samma smärta som vid ÄL :) var riktigt illamående i två dagar runt ÄL, annars inte känt något förrän idag då. När har du BIM? :)
  • Angdev
    SamsonS skrev 2015-12-01 22:58:13 följande:
    Hat en vecka kvar till BIM och idag har jag känt som svaga ilningar lite då och då samt att jag fått ont i ryggen, ungefär samma smärta som vid ÄL :) var riktigt illamående i två dagar runt ÄL, annars inte känt något förrän idag då. När har du BIM? :)
    På måndag har jag BIM. Hoppas hoppas hoppas :)
  • Cfmilla
    Angdev skrev 2015-12-01 20:29:39 följande:

Ni som har BIM den närmsta veckan, vad har ni för symptom? Man ska ju inte analysera men inser att det är helt omöjligt :)

Har haft en del illamående, främst på kvällarna. Svullen om tjejmagen, ont i ländryggen samt ilningar i livmodern.

Hade inga symptom med sonen så detta är helt nya grejer för mig om jag nu (förhoppningsvis) är gravid.

Bim på söndag. Känner inget egentligen. Möjligtvis lite molande i tjejmagen. Men kan lika gärna vara början till mens! Jävla jobbig väntan. Haha
  • Malin 845

Mitt bim är egentligen på lördag, men tant röd kom i morse.. :/ så ni kan ta bort mig från listan :(.

• Beebii

Å åh jag hoppas fortfarande men har haft lite rosa flytning igår en gång och liiite rosa idag med...samt typ menskänning...hoppas jag har lite fel... ni som blivit gravida visst kan man ha lite rosa flytningar? Tycker det är som krämigt och glatt varje gång jag torkar dessutom...

• babytjejen

Ältest var starkare imorse men ingen smiley men skulle tro att den dyker upp ikväll el imorgon förhoppningsvis...har myst sedan i helgen för att vara ute i god tid, kört varannan dag..Men blir nog varje dag nu fram till lördag söndag :) vill vill så gärna plussa innan jul fast det känns inte som att vi är menade att få en till, hoppas den känslan är fel...

• smulis85

Äl+11 negativt igen så klart ska testa med känsligare test på fredag och om de blir negativt väntar jag på mensen.

• Juni90
    babytjejen skrev 2015-12-02 09:00:07 följande:

Ältest var starkare imorse men ingen smiley men skulle tro att den dyker upp ikväll el imorgon förhoppningsvis...har myst sedan i helgen för att vara ute i god tid, kört varannan dag..Men blir nog varje dag nu fram till lördag söndag :) vill vill så gärna plussa innan jul fast det känns inte som att vi är menade att få en till, hoppas den känslan är fel...

Jag väntar också på äl glad gubbe :) vi har myst varannan dag sen mensens slut och när gubben kommer blir det varje dag förhoppningsvis i fyra dagar :). Jag hoppas också på plus till jul!! :)
  • emmarebeccas

Vilken underbar tråd! Har precis börjat bebisverkstad. Hade ägglossning för 6 dagar sedan och har bim om 8 dagar. Känner av molvärk, febrig, trött och hungrig? Är det för tidigt att känna av eller känner fler igen sig? Kram

• pannkakan87

Här kom mensen idag! Förstod det direkt imorse eftersom tempen sjönk rejäääält. MEN jag får ju ett nytt försök här i december så mig blir ni inte av med så lätt. Nytt bim är 29e dec men kommer förmodligen vänta ett par dagar extra så jag hoppas helt enkelt på ett plus på nyårsafton! SkålTyst

Heja er andra! Håller tummarna för att den här tråden är lyckosam! Hjärta

PS/ Ändrar i listan & lägger till alla er nya tjejer - Välkomna förresten!! Skrattande

Svar på tråden BIM-DECEMBER