• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • hoppasbli4
    Angdev skrev 2015-12-01 20:29:39 följande:

Ni som har BIM den närmsta veckan, vad har ni för symptom? Man ska ju inte analysera men inser att det är helt omöjligt :)

Har haft en del illamående, främst på kvällarna. Svullen om tjejmagen, ont i ländryggen samt ilningar i livmodern.

Hade inga symptom med sonen så detta är helt nya grejer för mig om jag nu (förhoppningsvis) är gravid.

Jag har ömma bröstvårtor, konstiga vattniga flytningar typ 1 gång om dagen och däremellan helt torrt? Idag började tre nya symptom också: huvudvärk, yrsel och ett jättekonstigt illamående som sitter i halsen. Som sura uppstötningar utan det sura eller nåt. Tror jag är på äl+10 idag.
  • smulis85

Ni som har BIM den närmsta veckan, vad har ni för symptom? Man ska ju inte analysera men inser att det är helt omöjligt :)
    Har haft en del illamående, främst på kvällarna. Svullen om tjejmagen, ont i ländryggen samt ilningar i livmodern.
    Hade inga symptom med sonen så detta är helt nya grejer för mig om jag nu (förhoppningsvis) är gravid.

Jätte ömma bröst tror även de blivit lite större men kan ju vara inbillning. Jag hade molvärk i tjejmagen förut mellan äl och äl+7 men nu sticker det bara till lite då och då. Mår lite illa ibland känner dofter bättre vilket är konstigt då jag är ganska täppt i näsan hela tiden. Hård i magen och uppblåst mage.

Haha så trött på mig själv när jag hoppas kan väll ta de lite lugnt är ju bara första försöket och vet ju att sånt här kan ta tid.

Redan testat på äl+7 och äl+9 negativt tänkte testa igen imorgon då är jag på äl+11 bara för att jag tydligen inte har något tålamod alls att vänta in mensen :p
  • bamboobaby

Insåg precis att vi nog får hoppa nästa månads försök då heeeela tjocka släkten är hemma hos oss under ÄL *suck* Jaja finns utrymme för en skål i bubbel på nyårsafton då iaf........

• annacnummertre
    bamboobaby skrev 2015-12-01 21:30:57 följande:

Insåg precis att vi nog får hoppa nästa månads försök då heeeela tjocka släkten är hemma hos oss under ÄL *suck* Jaja finns utrymme för en skål i bubbel på nyårsafton då iaf........

äsch då, smit iväg eller skicka iväg alla andra att handla så passar ni på.
    parkerade barnen med frukt framför barn-tv ikväll och sexade, haha. stressigt, men det går ;)
  • Längtar88
    bamboobaby skrev 2015-12-01 21:30:57 följande:

Vi har flyttat in en liten tv och ps4 i sovrummet. Startar Netflix och ingen reagerar på att vi stänger in oss en sväng. :D

Finns alltid lösningar
  • Lizzie09

Är på äl+10, har BIM på lördag. Har ett annorlunda tryck och ilningar i livmodern till och från, har mycket flytningar (brukar knappt ha några alls dagarna innan mens) och så har jag tappat matlusten. Fick ett rejält hugg i livmodern igår och fick en liten brunaktig flytning strax efter det, hoppas på att det kanske kan ha varit ägget som fäste! Funderar på att testa mig imorgon, men det kanske är för tidigt om det nu var ett ägg som fäste igår?
  • annacnummertre
    Längtar88 skrev 2015-12-01 21:58:59 följande:
    Vi har flyttat in en liten tv och ps4 i sovrummet. Startar Netflix och ingen reagerar på att vi stänger in oss en sväng. :D

Finns alltid lösningar
    Haha Skrattande
  • karrop

Hade från början bim den 5/12 enligt appen. Men nu har den ändrat sig till 4/12 (natural cycles). De symtom jag känner eller inbillar mig är till viss del illamående på morgonen. Även som ett tryck över bäckenet/höfter. Har från och till vita krämiga flytningar :O Vad tror ni om detta? Men det som talar för att det är inbillning är att tappen flyttat sig något lägre. I mitt fall brukar det vanligtvis tyda på att mensen är på gång :/

• Angdev
    Lizzie09 skrev 2015-12-01 22:07:39 följande:
    Är på äl+10, har BIM på lördag. Har ett annorlunda tryck och ilningar i livmodern till och från, har mycket flytningar (brukar knappt ha några alls dagarna innan mens) och så har jag tappat matlusten. Fick ett rejält hugg i livmodern igår och fick en liten brunaktig flytning strax efter det, hoppas på att det kanske kan ha varit ägget som fäste! Funderar på att testa mig imorgon, men det kanske är för tidigt om det nu var ett ägg som fäste igår?
    Förstår att du är sugen på att testa. Har du billiga test som man kan "slösa" utan att det gör för stora hål i plånboken så kan du börja så smått. Om inte så hade jag väntat. 
    Själv har jag 2 st som ligger och väntar. 1 Lloyds "testa tidigt" och 1 CB med veckoindikator. Dessa vill jag absolut inte slösa i onödan så jag ska göra mitt yttersta för att hålla mig iaf tills dagen innan BIM. Plussade BIM-2 med sonen.
  • 8airam8

BIM om en vecka och jag har lite trådiga flytningar och ömma bröst och halsbränna from hell. Det sög till långt ned i magen helt plötsligt igår, gick snabbt över. Jag hoppas att jag är med barn och att veckan går snabbt...

Svar på tråden BIM-DECEMBER