BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!

Ni som har BIM den närmsta veckan, vad har ni för symptom? Man ska ju inte analysera men inser att det är helt omöjligt :)
Har haft en del illamående, främst på kvällarna. Svullen om tjejmagen, ont i ländryggen samt ilningar i livmodern.
Hade inga symptom med sonen så detta är helt nya grejer för mig om jag nu (förhoppningsvis) är gravid.
Ni som har BIM den närmsta veckan, vad har ni för symptom? Man ska ju inte analysera men inser att det är helt omöjligt :)
Har haft en del illamående, främst på kvällarna. Svullen om tjejmagen, ont i ländryggen samt ilningar i livmodern.
Hade inga symptom med sonen så detta är helt nya grejer för mig om jag nu (förhoppningsvis) är gravid.
Insåg precis att vi nog får hoppa nästa månads försök då heeeela tjocka släkten är hemma hos oss under ÄL *suck* Jaja finns utrymme för en skål i bubbel på nyårsafton då iaf........
Insåg precis att vi nog får hoppa nästa månads försök då heeeela tjocka släkten är hemma hos oss under ÄL *suck* Jaja finns utrymme för en skål i bubbel på nyårsafton då iaf........
Hade från början bim den 5/12 enligt appen. Men nu har den ändrat sig till 4/12 (natural cycles). De symtom jag känner eller inbillar mig är till viss del illamående på morgonen. Även som ett tryck över bäckenet/höfter. Har från och till vita krämiga flytningar :O Vad tror ni om detta? Men det som talar för att det är inbillning är att tappen flyttat sig något lägre. I mitt fall brukar det vanligtvis tyda på att mensen är på gång :/
BIM om en vecka och jag har lite trådiga flytningar och ömma bröst och halsbränna from hell. Det sög till långt ned i magen helt plötsligt igår, gick snabbt över. Jag hoppas att jag är med barn och att veckan går snabbt...