• Anonym (Annikas man)

Vad onanerar du mest till?

Vad onanerar du mest till ;)
    Skriv gärna en rad, är det hårdporr, soft porr, fantasier, sexminnen eller vad?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad onanerar du mest till?
  • Anonym (Saburi)

Inte alls, det är moraliskt förkastligt.

Gjorde det till och med slutet av augusti men kunde inte leva med att jag sysslade med det. Då var det porr. Varit ren i två och en halv månad nu vilket känns bra Solig

• KM36

Jag onanerar mest på cam4.com där jag använder mina leksaker och är lydig på cam. Att få direktiv om vad man skall göra är så upphetsande.
    Fast bäst är det när det blir mer privat på Skype. När man kan släppa på sina gränser och helt ge sig hän... Skäms

• Underhill

Intressant att det än så länge är fler män som onanerar till bilder på sin partner (kvinna/fru) än vad det är kvinnor/fruar som onanerar till bilder på sina män :)

E vi överens så kör vi
  • Anonym (Annikas man)
    KM36 skrev 2015-11-12 17:34:52 följande:

Jag onanerar mest på cam4.com där jag använder mina leksaker och är lydig på cam. Att få direktiv om vad man skall göra är så upphetsande.
    Fast bäst är det när det blir mer privat på Skype. När man kan släppa på sina gränser och helt ge sig hän... Skäms

Är du kvinna ;)
  • sherman

Egna bilder/filmer är oslagbart i min mening. Ofta spelar man in precis det man själv man tänder på. Skulle säga att jag 80% av gångerna runkar till eget material.

• Anonym (squirt)

Svarade porrfilm, men det stämmer egentligen bara delvis. Jag tittar på nån snutt bara, jag klarar inte av en hel film. Det blir dötråkigt och löjligt bara, det ska hända nåt upphetsande direkt.. Jag är lite sån som person. ;)

Min lilla fetisch är fontänorgasmer, så det är det jag tittar på. Tittar alltså inte på män över huvudtaget, det enda jag tänder på där är att se en stor bula medans boxerna ännu är på. När kuken är framme blir det tråkigt och sliskigt, tycker jag, oftast i alla fall. Jag kollar endast klipp på kvinnor med våta orgasmer helt enkelt, gärna flera efter varann, tills jag känner att jag "mjuknar" lite. Lägger mig sen i sängen och onanerar utan att titta eller fantisera eller sånt.

• Anonym (Hur lång är klockan?)

Jag har utvecklat en ny fetish!

Städerskan kommer varannan fredag och jag jobbar i regel från hemmakontoret på fredagar. Hon är 5-7 år äldre än mig och ser rätt alldaglig ut. Men men medan hon dammsuger i utanför mitt kontor (något rum bort...men på väg hitåt)...sitter jag med byxorna uppknäppta och kuken i full prakt. Runkande som en tok. Grejjen är spänningen i att jag inte ens har stängt dörren om mig så när hon är utanför kontoret ser hon vad jag gör. Men så långt har hon inte kommit än. Utan jag hinner precis spruta över bordet innan hon är "framme". Jag trorkar bort det mesta själv men lite låter jag alltid ligga kvar någonstans som ett litet test för att se om hon städar ordentligt. Och det har hon gjort hittills  

• Pussan
    Anonym (Saburi) skrev 2015-11-12 16:11:16 följande:

Inte alls, det är moraliskt förkastligt.

Gjorde det till och med slutet av augusti men kunde inte leva med att jag sysslade med det. Då var det porr. Varit ren i två och en halv månad nu vilket känns bra Solig

Vad gör du då på en sexchat?
Svar på tråden Vad onanerar du mest till?