• Anonym (Annikas man)

Vad onanerar du mest till?

Vad onanerar du mest till ;)
    Skriv gärna en rad, är det hårdporr, soft porr, fantasier, sexminnen eller vad?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad onanerar du mest till?
  • 66Joy

Mest upphetsande är att runka och komma till bilder på frun då hon har en annan man.Sjukt uppkåtande.

• Pussan
    66Joy skrev 2019-03-31 12:23:36 följande:

Mest upphetsande är att runka och komma till bilder på frun då hon har en annan man.Sjukt uppkåtande.

Tror dig! Jag har inga bilder på min Lover med annan slampa men jag kan tänka mig att det skulle vara hett.
  • Anonym (splish splash)
    Anonym (Annikas man) skrev 2015-11-10 19:08:04 följande:

Vad onanerar du mest till ;)

Skriv gärna en rad, är det hårdporr, soft porr, fantasier, sexminnen eller vad?

100 procent ärlighet ska ja bjuda på. är 39 årig man.

När ja börja runka som 14 åring då va det skolkataloger med tjejerna i min eller paralellklasserrna. oftast ollade jag bilderna. Lite saliv och ollande. Sen var det åxå Elloskataloger lika där ollande åxå. ofta Ellos plusmode eller baddräktsbilder. Sen ja blev 20 år har det varit bukkake porrklipp på datorn som gällt. Eller facial compilation. Detta gäller fortfarande. ibland i ungdomen och även ännu kombinerar jag detta med porr och runka med att lyssna på whiegfilds låt saturday night från 90 talet eller i can jive med jerka eller lets talk about sex baby med salt.n pepa eller jävla bitch med F.e.s.t. Eller hippi hippi shake med MUD eller Down the dustpipe med status quo. Alla är runklåtar jag ser en rocktuff skinnspätta på motorcykel en badgirl framför mig med.
  • 66Joy
    Pussan skrev 2019-04-03 22:38:42 följande:
    Tror dig! Jag har inga bilder på min Lover med annan slampa men jag kan tänka mig att det skulle vara hett.
    Det är det,speciellt då hon visar bilderna och vill se om jag blir kåt av det hon visar och berättar.Ser gärna på då jag tömmer mig.
  • Anonym (Asful)

Jag har en del hemmagjord porr, både filmer och bilder som jag gillar att titta på. En del är smygfilmade med ONS eller KK, andra är gjorda med ex som tror att jag raderat det efter det tagit slut. 

• Pussan
    66Joy skrev 2019-04-04 20:57:33 följande:
    Det är det,speciellt då hon visar bilderna och vill se om jag blir kåt av det hon visar och berättar.Ser gärna på då jag tömmer mig.
    Ni verkar ha ett fantastiskt förhållande. Grattis!
  • 66Joy
    Pussan skrev 2019-04-05 23:10:31 följande:
    Ni verkar ha ett fantastiskt förhållande. Grattis!
    Ja delad kåthet är trevligt,även om man inte varit med då det sexats i ens säng. Lite utelämnande i början att visa vilket stånd man fick av att se bilder på när annan man hade fyllt henne med härlig sperma.
  • Anonym (vackra män)

Fantasier och tankar bl a om en tidigare älskare som var det gudomligaste jag sett och känt. Sexchattar också med en mycket angenäm man som tänder mig något enormt. Fantiserar oftast om vackra och sexiga människor jag sett på film, ute på stan eller annat.

• Anonym (Kåt kille)

Handjob: Utlösningen när en kvinna runkar av en man gärna i repris i slow-motion
    Dirty talk: där en kvinna säger ordet sperma gillar jag
    Bilder på fittor: att se en model visa sin fitta är helt underbart

Svar på tråden Vad onanerar du mest till?