• Anonym (Annikas man)

Vad onanerar du mest till?

Vad onanerar du mest till ;)
    Skriv gärna en rad, är det hårdporr, soft porr, fantasier, sexminnen eller vad?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad onanerar du mest till?
  • doncarlio

Ofta onanerar jag framför någon annan o pratar om tidigare upplevelser jag haft...

Då får du jättegärna göra & komma framför mig...

• Anonym (Franse)

För det mesta till ritad porr. Rule34.

• Anonym (Annikas man)

Skönt att sexchatta med andra mön om våra fruar.....

• Anonym (Annikas man)

• Anonym (Annikas man)

• Anonym (Tsen)

Jag är en tjej som bara onanerat till mina egna sexupplevelser, möjligtvis fantasier men främst mina kåta djuriska kvällarna med en man som tillfredställer på sätt jag aldrig upplevt tidigare!

• Gaskarl
    älskamigmucho skrev 2019-03-09 16:37:18 följande:

Ofta onanerar jag framför någon annan o pratar om tidigare upplevelser jag haft...

Så jäkla härligt.
  • Anonym (Nöjd gift man)

Kollar oftast på naken/sexbilder och sexfilm på min fru när jag runkar. Ibland kollar jag på porr men då har tjejerna en stark tendens att likna min fru eller i allafall hennes mest påtagliga attribut.

Jag är sjukt fixerad vid min fru när det kommer till sex och porr. Jag fantiserar inte ens om någon annan kvinna och har aldrig gjort sedan jag träffade henne. Alla fantasier är om henne. Tragiskt på ett sätt men samtidigt ett enkelt liv.

• TomAnd

[quote=79528986][quote-nick]Anonym (Nöjd gift man) skrev 2019-03-26 18:54:19 följande:[/quote-nick]Kollar oftast på naken/sexbilder och sexfilm på min fru när jag runkar. Ibland kollar jag på porr men då har tjejerna en stark tendens att likna min fru eller i allafall hennes mest påtagliga attribut.

Jag är sjukt fixerad vid min fru när det kommer till sex och porr. Jag fantiserar inte ens om någon annan kvinna och har aldrig gjort sedan jag träffade henne. Alla fantasier är om henne. Tragiskt på ett sätt men samtidigt ett enkelt liv.[/

Låter ju härligt att du är så tänd på din fru

Jag gillar också look a like filmer där jag fantiserar att det är min fru

Skicka gärna ett pm så kan vi chatta mer

• TomAnd

[quote=79528986][quote-nick]Anonym (Nöjd gift man) skrev 2019-03-26 18:54:19 följande:[/quote-nick]Kollar oftast på naken/sexbilder och sexfilm på min fru när jag runkar. Ibland kollar jag på porr men då har tjejerna en stark tendens att likna min fru eller i allafall hennes mest påtagliga attribut.

Jag är sjukt fixerad vid min fru när det kommer till sex och porr. Jag fantiserar inte ens om någon annan kvinna och har aldrig gjort sedan jag träffade henne. Alla fantasier är om henne. Tragiskt på ett sätt men samtidigt ett enkelt liv.[/

Låter ju härligt att du är så tänd på din fru

Jag gillar också look a like filmer där jag fantiserar att det är min fru

Skicka gärna ett pm så kan vi chatta mer

Svar på tråden Vad onanerar du mest till?