• Anonym (Annikas man)

Vad onanerar du mest till?

Vad onanerar du mest till ;)
    Skriv gärna en rad, är det hårdporr, soft porr, fantasier, sexminnen eller vad?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad onanerar du mest till?
  • Anonym (Am)

Jag onanerar helst tillsammans men nån,tex telesex eller chatt

• Anonym (Kvinna 30)

Kan bara komma till porr

• Rainbowdash

kvinna, svaret-ingenting. Ofta är jag uttråkad eller vill bara komma, har en vibrator som gör jobbet snabbt så behöver inga andra hjälpmedel. 

• Hama3

Blir väl mest till porrfilm på nätet. När man inte kan sova och är kåt och sugen är det en lite trevlig sängfösare. som nu då..

• Bamseplutt

Nästan alltid fantasier med frugan och någon av hennes älskare. Något hon berättat eller något jag vill att hon gör med eller för dem. Dagarna innan hon har en dejt så släpper hon inte gärna till och då fantiserar jag ofta om vilka kläder hon ska ha och hur skönt det ska bli att få ta henne efteråt...

• Anonym (Gaz)
    Anonym (Kvinna) skrev 2015-11-10 22:26:06 följande:
    Nej du, jag har haft sex med otaliga och det handlar helt enkelt inte om det. De har varit väldigt fokuserade på mig, men jag kan helt enkelt inte slappna av. Jag blir störd av att både tänka på hans och min njutning och kan inte njuta tillräckligt då (har adhd). 
    Du är inte ensam om din adhd.... sitter i samma sits och just därför måste man se bortom allt annat..... tog lååång tid för mig att hitta rätta vägen, men man kommer dit tillslut med rätt vägledning och rätt fokus :)
  • Gosegullan66

jag och min man, brukar filma oss själva och sedan titta på detta. jätteupphetsande. rekommenderar detta!

• MammAmma

Porr. Porr, porr, porr. Amatörporr, alltid analt.

Hetsar dock upp mig innan med fantasier.

• jos79

Blandat. Ofta noveller men även fantasier. Nakenfoton händer också till och från att jag onanerar till.

Svar på tråden Vad onanerar du mest till?