• Anonym (Annikas man)

Vad onanerar du mest till?

Vad onanerar du mest till ;)
    Skriv gärna en rad, är det hårdporr, soft porr, fantasier, sexminnen eller vad?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad onanerar du mest till?
  • Anonym (Kalasbyxor)

Porrfilmer med onani! Hellst amatör smyginspelad onani så man vet att det är njutning på riktigt. ALDRIG onani som är produserad.

• medhjälparen

Tittar på avsugningar och fantiserar om att jag sitter på knä framför en karl.

• Anonym (47yo-tuppruskare)

röstade porrfilm, men det tittar jag egentligen aldrig på, däremot blir det en hel del Live webcam, (typ: cam4 & chaturbate) trevligt att kunna ha chatkontakt med den som utför showen. Mest blir det shower med dildo fisting leksaker fuckmachine å så, lite messy grejer är ju också trevligt. Helt enkelt sådant man saknar i sin egen sexrelation.

• Anonym (Annikas man)

Samlar porrfilmer där tjejerna liknar min fru....så härligt att fantisera l
    Fler på en, DP, möter stor svart, swingerfest filmer .....

• Anonym (KimL)

Oftast sexchattar jag om trekant med två män och en kvinna, chattar ofta med en annan man och ibland med kvinnor. Har haft olika längre chattrelationer med både kvinnor och män. 

• TomAnd

Gillar sexchata på Kik, PM till mig om du vill.
    Sexchatta om fruar, fantasier, IRL upplevelser m.m

• Anonym (Annikas man)

Såg ett klipp där en mogen kvinna med flera svarta som tog henne en efter en samtidigt som hon fick en i munnen.....så porrigt och det pirrade till......

• Anonym (Johan)

Runkar oftast till bilder och filmer med nakna flickor. Ingen hårdporr utan filmer där tjejerna klär av sig och onanerar. Har dock blivit rejält "gubbsjuk" på senare tid (är 44) och intresserar mig mest för flickor mellan 18-20 år. Tycker det är helt underbart att se en ung tjej klä av sig naken och visa bröst, rumpa och fitta... Medan jag runkar fantiserar jag alltid om hur det skulle kännas att smeka tjejens bröst och rumpa, slicka hennes fitta och knulla henne i olika ställningar.

• Anonym (Tecknad porr.)

Runkar bara till tecknad porr.

• älskamigmucho

Ofta onanerar jag framför någon annan o pratar om tidigare upplevelser jag haft...

Svar på tråden Vad onanerar du mest till?