• arh

Planerar barn - Unga föräldrar

Jag (19, 20 i jan) & min sambo (22 i nov-15) planerar barn och har ganska nyligen börjat försöka. Hade beräknad ägglossning 10/11, jag vill så gärna testa men ska hålla mig till planerad mens men jag håller verkligen tummarna att det blir som vi vill.

Det jag undrar är om det finns fler unga här inne som planerar/försöker för barn som kanske vill följas åt. 

- Jag gick idag in på en gravid app och läste lite och om jag nu är gravid så är jag i gravid vecka 4. Det jag egentligen ville läsa om var olika symtomer som man kan ha så här pass tidigt i en graviditet."De flesta har inga symtom såhär tidigt men en del kan redan nu känna: Illamående, spänningar i brösten och extra känsliga bröstvårtor." Jag inbillar mig säkert men mina bröst är smått ömma och även bröstvårtorna men jag hoppas att det är på riktigt.

• Svar på tråden Planerar barn - Unga föräldrar
  • Lilla Luna

God Jul tjejer! För oss som inte lyckats i år så håller jag tummarna för nästa år. Till de som plussat, GRATTIS!

• Önskan94
    Lilla Luna skrev 2015-12-24 11:27:25 följande:

God Jul tjejer! För oss som inte lyckats i år så håller jag tummarna för nästa år. Till de som plussat, GRATTIS!

God jul på dig med och jag håller tummarna att jan 2016 börjar bra för er allihop med en massa plus! :) Tack!
  • arh

Hej på er och god fortsättning!
    Det vart inget plus för mig denna månad utom en veckas sen mens vilket var trist, det hade ju varit kul att avslöja det som en liten julklapp men snart är det bebisförsök månad tre så jag fortsätter att hålla tummarna :)

• Jennymariaa
    arh skrev 2015-12-29 18:22:25 följande:

Hej på er och god fortsättning!
    Det vart inget plus för mig denna månad utom en veckas sen mens vilket var trist, det hade ju varit kul att avslöja det som en liten julklapp men snart är det bebisförsök månad tre så jag fortsätter att hålla tummarna :)

Detsamma! Åh vad jobbigt att gå så länge, under den tiden hinner man tänka ett & annat!!
  • arh

Gott nytt år på er! Håller tummarna för oss alla att det blir starka plus och fina bebisar nu 2016. Kram! :)

• iris96

Skriv till mig i privat meddelande! :) vill gärna följas åt å dela tankar å sånt :) (19 år)

• Önskan94
    Jennymariaa skrev 2016-01-02 09:28:05 följande:

Efter femte försöket är det äntligen vår tur!!! Kan knappt fatta det än :))

Åh grattis!! Nä det är svårt att smälta det! :)
  • Lilla Luna

Grattis!!! :D
  • arh

Grattis, vad kul :)
Svar på tråden Planerar barn - Unga föräldrar