• arh

Planerar barn - Unga föräldrar

Jag (19, 20 i jan) & min sambo (22 i nov-15) planerar barn och har ganska nyligen börjat försöka. Hade beräknad ägglossning 10/11, jag vill så gärna testa men ska hålla mig till planerad mens men jag håller verkligen tummarna att det blir som vi vill.

Det jag undrar är om det finns fler unga här inne som planerar/försöker för barn som kanske vill följas åt. 

- Jag gick idag in på en gravid app och läste lite och om jag nu är gravid så är jag i gravid vecka 4. Det jag egentligen ville läsa om var olika symtomer som man kan ha så här pass tidigt i en graviditet."De flesta har inga symtom såhär tidigt men en del kan redan nu känna: Illamående, spänningar i brösten och extra känsliga bröstvårtor." Jag inbillar mig säkert men mina bröst är smått ömma och även bröstvårtorna men jag hoppas att det är på riktigt.

• Svar på tråden Planerar barn - Unga föräldrar
  • Anonym (C)

Bim-2 idag. Varit väldigt trött ända sen lördags. Brösten är ömma och svullna, men det är de alltid innan bim. Verkade ganska hoppfullt men var lite lös i magen idag Och det är jag alltid när jag får mens så vet inte om det blir nåt plus. Sist jag var gravid var jag hård i magen ända fram till missfallet. Om jag inte får mens på fredag testar jag på lördag eller söndag.

• Anonym (C)
    Lilla Luna skrev 2015-12-16 20:19:12 följande:

Värsta mensen på länge! Igår brände jag vid julgodiset jag bakade för jag fick så ont att jag låt dubbelvikt på golvet. Sen sov jag mitt på dagen för att slippa smärtan. Jaja, snart ska det vara över och vi ger oss på nästa försök.

Usch så trist. Hoppas du mår bättre snart.
  • arh
    Lilla Luna skrev 2015-12-16 20:19:12 följande:

Värsta mensen på länge! Igår brände jag vid julgodiset jag bakade för jag fick så ont att jag låt dubbelvikt på golvet. Sen sov jag mitt på dagen för att slippa smärtan. Jaja, snart ska det vara över och vi ger oss på nästa försök.

Usch då, låter inte kul. Bättre lycka nästa månad :)
  • arh
    Önskan94 skrev 2015-12-16 20:34:28 följande:
    Spännande när det börjar närma sig! Hoppas att du får ett fint stort plus när du testar dig och att mensen håller sig borta! :)
    Ja jag hoppas mensen håller sig borta, brukar ha större varningstecken än det här inför några dagar innan mens så jag hoppas på plus :)
  • Anonym (C)

Har inte haft varken pms eller värk ännu och det är bim imorgon så HOPPAS! :)

• Lilla Luna

Det är fint vilket stöd man kan få här inne. :) nu känns det bättre och snart är mensen över och det är dags att vänta in äl. Men först kommer julafton. :) håller tummarna för er som väntar på BIM.

• Anonym (C)

Bim idag och negativt test.. :/ hoppas mensen inte kommer och att det blir ett positivt test om nån dag.

• arh
    Anonym (C) skrev 2015-12-18 10:29:09 följande:

Bim idag och negativt test.. :/ hoppas mensen inte kommer och att det blir ett positivt test om nån dag.

Ajdå, fortsätter hålla tummarna :)
  • Jennymariaa

Håller tummarna!!! :))
  • Önskan94

Kanske bara tidigt att testa, håller tummarna :)
Svar på tråden Planerar barn - Unga föräldrar