Augustibebis 2016
Vilka från BIM-DECEMBER gruppen hänger här :)
Vilka från BIM-DECEMBER gruppen hänger här :)
Vad kul!
Är fortfarande så himla rädd att jag inte vågar skriva i denna grupp än...
Vad har alla för symtom?
Primavolta visst var du också med i BIM-december?
Håller tummarna! Fy att man ska behöva vara så orolig...
Jag kanske hoppas in där sen om jag vågar. Är så himla rädd efter mitt MF förra månaden att jag inte vågar tänka så mycket på den här graviditeten :/
Kan ju dessutom erkänna att jag hade sån panik efter drömmen att jag va tvungen å ta ett CB plus imorse. Som tur var visade det samma som innan, 2-3 v som borde stämma.
Är det fler som haft blödningar här? Jag har haft bruna flytningar i en dryg vecka nu, så humöret är inte på topp... Hade dock det med sonen, så misstänker att jag blöder lätt bara. Får se på ul den 27e, tills dess håller jag mig nog borta härifrån :(
Haha, förstår precis!! Sköönt! Berätta sen hur inskrivningen gick, fick du nåt vul..?
Men vad bra med vul!! Ja, ena stunden tänker man "jo, men lägg sv du ÄR gravid" och andra "nää jag känner ingenting..det går nog inte vägen". Snacka om att det växlar, knäpp man är :)
Jag ska på inskrivning 23/12 och hoppas verkligen på ultraljud. Hade ju mf 1/11 och hoppas att de vill göra det för att veta exakt vecka..
Annars har jag mina sytom jag haft hela tiden. Illamående till och från hela dagarna, molvärk, känsliga bröst och blir glad så fort jag känner nåt. Ska ta nytt digitalt på fre (försöka hålla mig iaf) och visar det inte 3+ vet jag inte vad jag ska tro..
Är det ditt första barn? Får man fråga hur gammal du är?
Men vad bra med vul!! Ja, ena stunden tänker man "jo, men lägg sv du ÄR gravid" och andra "nää jag känner ingenting..det går nog inte vägen". Snacka om att det växlar, knäpp man är :)
Jag ska på inskrivning 23/12 och hoppas verkligen på ultraljud. Hade ju mf 1/11 och hoppas att de vill göra det för att veta exakt vecka..
Annars har jag mina sytom jag haft hela tiden. Illamående till och från hela dagarna, molvärk, känsliga bröst och blir glad så fort jag känner nåt. Ska ta nytt digitalt på fre (försöka hålla mig iaf) och visar det inte 3+ vet jag inte vad jag ska tro..
Är det ditt första barn? Får man fråga hur gammal du är?
Jag känner exakt sådär! Typ min man måste säga till mig att jag är gravid, annars kopplar jag inte. Har inte vågat ta digitalt än...
Försökte ringa och boka VUL på ett ställe i Sthlm jag varit till innan, men de hade helt slut på tider! Nästa tid de hade var 9:nde januari...
Får testa någon annan klinik.
Så avis på alla er som får VUL i samband med inskrivning, det gör man inte i mitt landsting :/