• Malmö/Lukas

Nylon/ strumpbyxor

Hej
    Jag är en gift man på 40+ och vi har tre barn.
    I vårat förhållande har jag ett litet problem när det gäller sex.
    Jag är helt såld på nylon / strumpbyxor och tycker det är helt fantastiskt, både se och smeka på dom. Min fru är näst intill fientligt inställd till nylon. Hon är fullt medveten vad jag tycker och känner för nylon och vill inte riktigt möta mig i det. Jag tycker naturligtvis att det är tråkigt och Jag kan naturligtvis inte tvinga henne till något. Hon  säger att det är det värsta man kan ha på sig och att jag kunde själv prova så skulle jag förstå henne. Jag gjorde som hon sa och håller inte riktigt med henne.
    Någon som har något förslag hur jag skall få lite "nylon" i mitt liv.
    Lukas

• Svar på tråden Nylon/ strumpbyxor
  • Hanna F

Finns en del kvinnor som inte gillar nylonstrumpor och anser det är hemskt . Jag förstår inte varför jag tycker det är jätte skönt och sen passar det ju inte med tjocka strumpor i pumsenGlad

Hanna fartdåren persson
  • Anonym (Kille me)
    Hanna F skrev 2015-11-30 12:01:35 följande:

Finns en del kvinnor som inte gillar nylonstrumpor och anser det är hemskt . Jag förstår inte varför jag tycker det är jätte skönt och sen passar det ju inte med tjocka strumpor i pumsenGlad

Vad för typ av nylonstrumpor använder du mest?
  • Hanna F
    Anonym (Kille me) skrev 2015-11-30 12:04:34 följande:
    Vad för typ av nylonstrumpor använder du mest?
    Beror på vad du menar med typ för det mesta stayups  för det är bekvämast
    Hanna fartdåren persson
  • Anonym (Kille me)
    Hanna F skrev 2015-11-30 12:06:26 följande:
    Beror på vad du menar med typ för det mesta stayups  för det är bekvämast
    Varför tycker du det är skönt? ger det en skön pirrig känsla tycker du?
  • Hanna F
    Anonym (Kille me) skrev 2015-11-30 12:09:52 följande:
    Varför tycker du det är skönt? ger det en skön pirrig känsla tycker du?

Känner mig finare och sexigare i det än strumpbyxor sen mer praktiskt lättare vid toabesök  haha
    Hanna fartdåren persson
  • Anonym (Kille me)
    Hanna F skrev 2015-11-30 12:12:09 följande:

Känner mig finare och sexigare i det än strumpbyxor sen mer praktiskt lättare vid toabesök  haha
    Provade min tjejs men de satt löst, höll inte sej uppe riktigt, har väl för smala ben he he
  • Hanna F
    Anonym (Kille me) skrev 2015-11-30 12:16:11 följande:
    Provade min tjejs men de satt löst, höll inte sej uppe riktigt, har väl för smala ben he he

Haha kan bli så ibland ju men beror kanske på cilicon remsan som ska hålla dem uppe jag har strumpebandshållare säkrast så har varit ute för det när man måste gå och dra i dem hela tiden för dem kasar ner korvar sig
    Hanna fartdåren persson
  • Anonym (Man)
    Anonym (Kille me) skrev 2015-11-30 11:55:10 följande:
    Kan du berätta hur hon ser ut. Lång och kraftig kanske. Vilka typ av strumpbyxor har hon osv.
    Du gissar rätt där. Men hennes överloppskilon är väldigt välplacerade och hon bär dem med stil. Oftast har hon tunna hudfärgade, ibland tunna svarta.
  • Anonym (Kille me)

Har hon kraftiga lår och stjärt som strumpbyxorna kramar om?

• Anonym (Man)
    Anonym (Kille me) skrev 2015-11-30 13:56:19 följande:

Har hon kraftiga lår och stjärt som strumpbyxorna kramar om?

Jo, det är kanske den svagaste punkten när det gäller strumpbyxor för henne.
Svar på tråden Nylon/ strumpbyxor