• Malmö/Lukas

Nylon/ strumpbyxor

Hej
    Jag är en gift man på 40+ och vi har tre barn.
    I vårat förhållande har jag ett litet problem när det gäller sex.
    Jag är helt såld på nylon / strumpbyxor och tycker det är helt fantastiskt, både se och smeka på dom. Min fru är näst intill fientligt inställd till nylon. Hon är fullt medveten vad jag tycker och känner för nylon och vill inte riktigt möta mig i det. Jag tycker naturligtvis att det är tråkigt och Jag kan naturligtvis inte tvinga henne till något. Hon  säger att det är det värsta man kan ha på sig och att jag kunde själv prova så skulle jag förstå henne. Jag gjorde som hon sa och håller inte riktigt med henne.
    Någon som har något förslag hur jag skall få lite "nylon" i mitt liv.
    Lukas

• Svar på tråden Nylon/ strumpbyxor
  • Lyckliga mannen
    Anonym (Kille me) skrev 2015-12-04 13:14:57 följande:
    Jag är 166 cm och väger 60 kg vilken storlek bör jag ha då? (kille)
    Vad har du i kalsonger? Har du M bör du ta 40-42. Jag har L och köper 44-46. Alltså om du har S får du köpa 36-38.Köp några billiga och pröva dig fram
  • Anonym (Kille me)

Okej får nog ta m trots allt.

• Dr Börje

Jag är också en "sucker" för nylonklädda kvinnoben. Det är så h-es sensuellt så jag smäller av. Egentligen spelar det ingen roll om det är en strumbyxa eller stayups sålänge det bara är benen som betraktas. Men om kvinnan exempelvis böjer sig fram och man skymtar strumbyxlinningen ovanför kjollinningen så rasar hela den senuella bilden. Tyvärr. Strumbyxdelen över trosor och en bit upp på magen är den största erotikdödaren jag vet.

• Anonym (Kille me)

För att inte tala om att sniffa på använda strumpyxor av för mej obekanta kvinnor i tvättstugan.

• Anonym (Man 40)

Och jag som tycker att jag är udda som bara väljer att ha nylonisar på mig.
    Jag håller jag med DR Börje

• Dr Börje
    Anonym (Man 40) skrev 2015-12-10 12:34:09 följande:

Och jag som tycker att jag är udda som bara väljer att ha nylonisar på mig.
    Jag håller jag med DR Börje

Jaha..ok. Men säg för bövelen inte "nylonisar". Töntigt.

För övrigt så skulle jag själv aldrig bära nylonstrumpor. Men jag vill att kvinnor gör det.
  • Anonym (tjej 23)

Jag älskar att min kille tycker svarta genomskinliga strumpbyxor är sexigt på mig, jag är 183 lång, så jag har långa ben och brukar också bära höga klackar ibland till, älskar hur djuriskt kåt han blir när jag väntar på honom i sängen och smeker mig själv med bara såna på, älskar hur han lyfter upp mig och vänder mig om så jag står på knäna och svankar med överkroppen ner i sängen så får han riva upp dem och slicka/knulla mig hur hårt han vill eller göra vad han vill. älskar det. vi behöver inte dem för att sexet ska bli hett och vilt men jag gillar att överraska honom ibland och det är något han gillar mycket :) ibland kör jag stay ups och någon fin bustier eller korsett med strumpebandshållare. men så klär jag mig oftast bara undertill när vi går ut på resturang eller någon annan dejt som vi gör rätt ofta tillsammans så jag är klar för sexet när vi kommer hem, då blir det alltid längre sex där vi tar tid till att tillfredställa varandra, såklart det slutar villt då också ibland men vi tar oss tid och börjar sakta och bygger upp. Så fungerar det hos oss :)

• Anonym (nyfiken)
    Anonym (Kille me) skrev 2015-12-09 08:30:50 följande:

För att inte tala om att sniffa på använda strumpyxor av för mej obekanta kvinnor i tvättstugan.

Gör doften av fotsvett dig kåt?
  • Anonym (Kille me)
    Anonym (nyfiken) skrev 2015-12-10 22:11:23 följande:

Gör doften av fotsvett dig kåt?

Ja om det är av en hårt arbetande kvinna med raggsockar så
  • Anonym (Man 40)

Nylonisar är ett samlings ord för alla typer av nylonstrumpor/byxor.
    Om någon har ett bättre ord för det som skulle vara mindre "töntigt"
    Töntigt är ett skånskt ord för  löjligt. om någon undrade

Svar på tråden Nylon/ strumpbyxor