• Malmö/Lukas

Nylon/ strumpbyxor

Hej
    Jag är en gift man på 40+ och vi har tre barn.
    I vårat förhållande har jag ett litet problem när det gäller sex.
    Jag är helt såld på nylon / strumpbyxor och tycker det är helt fantastiskt, både se och smeka på dom. Min fru är näst intill fientligt inställd till nylon. Hon är fullt medveten vad jag tycker och känner för nylon och vill inte riktigt möta mig i det. Jag tycker naturligtvis att det är tråkigt och Jag kan naturligtvis inte tvinga henne till något. Hon  säger att det är det värsta man kan ha på sig och att jag kunde själv prova så skulle jag förstå henne. Jag gjorde som hon sa och håller inte riktigt med henne.
    Någon som har något förslag hur jag skall få lite "nylon" i mitt liv.
    Lukas

• Svar på tråden Nylon/ strumpbyxor
  • Lyckliga mannen

Jag tycker nylonisar låter bra så fortsätt med det Skäms
    Jag tycker även att förslagen har avtatt  förutom att ha dom på sig själv.
    Någon som har något bra?

• Anonym (Anneli66)

Jag är inte heller förtjust i nylonstrumpbyxor. Faktiskt inte strumpor överhuvudtaget. Jag är en sådan som går med barfota året runt.
    Jag skulle inte bry mig om om min man använde nylonstrumpbyxor  bara jag slapp och att ingen ev hårväxt syntes så får han ha det.

• Anonym (Aniane)

Jag har varit fast sen helt unga år. Har aldrig förstått varför jag tycker det
    är så lockande, vackert och eggande med helt släta hårfria ben som bara täcks 
    av ett tunt lager nylon. Som en dimma eller skugga över benen, beroende på färg eller nyans. Det gör mig på gott humör, trissar mina tankar och eggar mig alldeles
    kopiöst ibland. Jag tillhör dem som föredrar en helt påklädd kvinna i kjol och skor
    eller stövlar.Intresset är helt inriktat på strumpbyxor och då aldrig tjockare än 20 denier.

För egen del kör jag Twilfits Everyday 20 den just nu. De kasar inte ner eller skaver. Åhléns Betty fungerar också men de är lösare i spänsten.
    Sheer- to- waist- strumpbyxor gillar jag inte. Vill ha en förstärkt byxdel så att man
    kan känna övergången när man stoppar handen i byxfickan.
    Det finns inte någon form av trans- eller homoaspekt i mitt intresse och jag har inget behov av att visa upp mig iförd nylonstrumpbyxor. Orkar inte ljuga eller dölja
    intresset i en relation. Den som tycker det är fel, löjligt eller nåt annat opassande
    får väl kroka av om det nu inte passar. Jag kommer aldrig att bli kvitt mitt intresse.
    Ärligt talat vill jag nog inte det heller.

• nylonfötter

Ålskar nylon, första jag tittar på en kvinna, har hon nylon på sig?
    Brukar själv ha turen och få ett "footjob" av min fru och som med allt
    annat i ett förhållande gäller det och ge och ta, synd bara att inte alla 
    tänker så eller bjuder på sig själv.
    Fick ofta höra i början att det var nylonet som jag ville ha och inte hon, men
    så är det inte, att min fru trär på sig nylon och sen ger mig en underbar upplevelse
    betyder mer, vet att hon själv gillar känslan och få kontroll över mig :)
    Önskar att det fanns något speciellt man kunde ge tillbaka, har frågat men inget svar :) 
    Lycka till!! och framför allt, prata med varandra :)

• 11101
    Kajsa3001 skrev 2016-03-10 18:32:03 följande:

Nylonstrumpor och klackar då kan man kännsa sig skönt sexig...:) 

Vad för strumpbyxor och vad för klackhöjd gillar du?
  • marie ogift

Bruna eller svarta för min del klackar till vardags 6-7 cm i sängen har jag ett par som är 12 cm

• 11101
    marie ogift skrev 2016-04-13 09:08:14 följande:

Bruna eller svarta för min del klackar till vardags 6-7 cm i sängen har jag ett par som är 12 cm

Vad tyckte du om min bild i intimabilder, gillar min frus kraftiga lår. Gillar du gruppsex?
  • marie ogift

Låren är häliga gruppsex är nog inte min gräj

• 11101
    marie ogift skrev 2016-04-13 09:16:22 följande:

Låren är häliga gruppsex är nog inte min gräj

Så du skulle vilja krypa mellan frugans lår?
Svar på tråden Nylon/ strumpbyxor