• Anonym (Varför?)

Min pojkvän går igenom min telefon?

Vi har varit ihop i cirka 2 månader nu, men på sistone har han börjat kolla igenom min mobiltelefon ganska mycket.

Det är verkligen jätte irriterande !! Telefonen är min privata ägodel.

Jag säger ifrån och ber honom sluta, men inte hjälper det heller.

Jag skulle till affären och handla, och telefonen glömde jag i bilen. 

När jag då kommer tillbaka så ser jag att han sitter och går igenom mina sms.

Det har inte hjälpt att jag säger ifrån. Vad ska man säga så att han slutar? För det är jätte irriterande.

Brukar ni gå igenom er partners telefon? Varför gör ni det? Eller har ni haft någon partner som gått igenom er mobiltelefon?

• Svar på tråden Min pojkvän går igenom min telefon?
  • mammaåten
    Anonym (Varför?) skrev 2015-12-02 17:12:44 följande:

Nu sms:ade han och bad om ursäkt för allting. Så här skriver han

' Hej älskling, förlåt för allting, men det var inte fint av dig att lägga spärren på din telefon, om man inte har något att dölja så gör man inte så som du gjorde, det var jätte fult av dig, jag vill bara säga att jag ber om ursäkt och att jag aldrig nånsin tänker släppa dig, jag tänker kämpa för min flicka, du blir inte av med mig så lätt tro mig, ring mig så vi kan träffas och reda ut detta. '

Jag tycker att det han skrev var lite elakt, men om han vill reda ut det så får jag väl ge det ett försök

Fråga honom hur "fint" av honom det är att snoka igenom din telefon utan anledning.
  • marco

Verkar som du är fast med en psykopat tyvärr, bara en tidsfråga innan han börjar puckla på dig om du stannar, se till att fly någonstans medan du säger åt honom att hålla sig borta och vänta tills det lugnar ner sig, räkna med att han kommer stalka dig.

Här ringer alla varningsklockor, det borde du fattat för längesedan.

• Stolt Farsa

Jag ska vara ärlig.

Det kan låta lite hårt men jag är tveksam till om du ens ska fortsätta relationen. Hade han slutat första gången du sa till så hade jag kunnat köpa det, alla kan vi göra dumma saker men om han fortsätter trots att du har pratat med honom om det här så är det ju tveksamt om han är en kille att satsa på. 2 Månader är inte så lång tid så jag tycker inte du ska fördjupa den faktiskt. Gå åt andra hållet.

• Anonym (Hm)

Hm. Har han i början av relationen varit överdrivet kärleksfull?
    Kanske fått med dig på "hans väg" - Får du känslan av att det är ni två mot världen?

Isåfall har du förmodligen börjat dejta en narcissist, man vill inte inse det förens det är för sent, backa nu om så är fallet, det är inte normalt att kolla igenom sin partners telefon.

• Julia1245

Han är ett manipulativt, kontrollerande svin och om du stannar kommer det förstöra ditt liv för flera år framöver. Det är ditt val just nu.

• Anonym (Varför?)

Jag tog bort pin koden på telefonen men ändå så såg jag honom gå igenom mina sms. 

ÅHH !!!!! Jag blir sååå jävla arg,

Han lovade mig , men ändå så håller han på igen?!!?

Min syster ringde också och ville att jag skulle vara barnvakt åt hennes barn, men inte lät han mig gå dit ensam, han var tvungen att köra mig dit , dessutom så ringde han upp min syster och frågade om jag skulle sitta barnvakt.

Alltså jag orkar inte mera, jag ger upp ! Så vill jag inte ha det.

• Anonym (Sara)
    Anonym (Varför?) skrev 2015-12-02 20:53:46 följande:

Jag tog bort pin koden på telefonen men ändå så såg jag honom gå igenom mina sms. 

Min syster ringde också och ville att jag skulle vara barnvakt åt hennes barn, men inte lät han mig gå dit ensam, han var tvungen att köra mig dit , dessutom så ringde han upp min syster och frågade om jag skulle sitta barnvakt.

Klart du inte ska ha det så.

Det finns massor av trevliga killar där ute!

• Anonym (zzz)
    Anonym (Varför?) skrev 2015-12-02 20:53:46 följande:

Börjar undra ifall det här är nåt skämt... men ifall det inte är det så har jag en fråga:

...är du på allvar FÖRVÅNAD?

Fy satan i helvete va trög. 
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (zzz) skrev 2015-12-02 21:01:47 följande:
    Börjar undra ifall det här är nåt skämt... men ifall det inte är det så har jag en fråga:

...är du på allvar FÖRVÅNAD?

Fy satan i helvete va trög. 
    Jag är inte trög, jag ville bara ge det en till chans, varför ska det vara fel?  att ge en person som man tycker om en ny chans. Dessutom så lovade han, han svek mig . Och inte räckte det, jag ser hans bil stå utanför här också..
Svar på tråden Min pojkvän går igenom min telefon?