• jess8212

Symtom

Jag undrar vilka symtom ni hade dagarna innan Bim?

Idag lördag är det en vecka sen mitt positiva ÄL test och vi mös dagen innan på fredagen! Vi har försökt att bli gravida i snart 2 år och har 2 missfall under loppets gång!

Igår fredag började jag få nån konstig mensvärk precis som om mensen skulle komma vilken sekund som helst! Alltid annars dagarna innan mens brukar jag få pms som ömma bröst men det har jag inte fått nu! Bim beräknas jag få på onsdag 9/12!

Vad kan detta va tro ni? Kan det vara en liten böna där inne redan?

Välkomna med att bomba med svar :)

• Svar på tråden Symtom
  • Milosa

Häftigt att du kunde känna att du var gravid så! Lite den känslan man går och hoppas på ju :D Hoppas illamåendet snart avtar för dig, så att du kan jobba som vanligt igen!

Här är mensen en dag försenad, jag brukar alltid känna en molande värk några dagar innan den är på väg. Men har ännu inte känt någon förvarning.. *Håller tummarna*

• jess8212

Håller tummarna!

Här kom mensen som ett brev på posten :( Är så jävla trött på detta!

Milosa skrev 2016-01-11 11:32:31 följande:

Häftigt att du kunde känna att du var gravid så! Lite den känslan man går och hoppas på ju :D Hoppas illamåendet snart avtar för dig, så att du kan jobba som vanligt igen!

Här är mensen en dag försenad, jag brukar alltid känna en molande värk några dagar innan den är på väg. Men har ännu inte känt någon förvarning.. *Håller tummarna*

• Mammatillenliten
    Milosa skrev 2016-01-11 11:32:31 följande:

Samma här. Brukar få molvärk innan mens men är på dag 28 och har inte kännt någon molvärk än. Tog ett test igår på BIM -4/5 men det var svårt att tyda. Ser något men tror det är en skugga bara. Har du inte testat än så borde du ju göra det :))

• Josefineq

Så såg mitt första gravtest. Sedan tog jag ett nytt 3 dagar senare och då visade det ett starkt plus! Lycka till tjejer

Mammatillenliten skrev 2016-01-11 13:48:48 följande:

Nej nu blev det fel bild. Testet som blev med i inlägget är inte mitt!

• Josefineq

• Josefineq
    Josefineq skrev 2016-01-11 16:00:56 följande:

Så såg mitt första gravtest. Sedan tog jag ett nytt 3 dagar senare och då visade det ett starkt plus! Lycka till tjejer

[img=/gallery/image/5274819/full_600/phpBpSKbG30977.jpg
  • Josefineq

• Mammatillenliten

Jag ser mer på ditt än vad jag gör på mitt. Så vi får se :) men har ju hoppet uppe i alla fall!

[quote=76217005][quote-nick]Josefineq skrev 2016-01-11 16:13:55 följande:[/quote-nick][/quote]

• Milosa

Dag 2 utan mens idag, den brukar alltid vara väldigt punktlig annars..Men samtidigt vågar jag inte hoppas på för mycket. Kanske skulle ta en promenad till apoteket och köpa några test ändå. Jag har redan börjat skena i tankarna om hur jag vill berätta för min sambo, eftersom vi väntat så länge, men det känns som lite väl farliga tankar innan man vet.. BLÄ vad jag hatar att inte ha kontroll, nä nu går jag och köper test. Klarar man vänta tills imorgon med att testa tro?

Mammatillenliten skrev 2016-01-11 13:47:34 följande:

Samma här. Brukar få molvärk innan mens men är på dag 28 och har inte kännt någon molvärk än. Tog ett test igår på BIM -4/5 men det var svårt att tyda. Ser något men tror det är en skugga bara. Har du inte testat än så borde du ju göra det :))

Svar på tråden Symtom