• themia

En käftsmäll till undergångsprofeterna

Från dagens ledare i DN

www.dn.se/ledare/signerat/peter-wolodarski-vad-sa-du-gar-sverige-bra-det-kan-inte-stamma/

Citat:
    "Enligt SCB har BNP/capita, alltså välståndet per person, stigit med hela 52 procent mellan 1993 och 2014, rensat för inflation. Under samma period ökade befolkningen med 1 miljon, från 8,7 till 9,7 miljoner."

"
    Vi växer för närvarande snabbt och är som land rikare än någonsin. Vår välståndsutveckling de senaste decennierna överträffar alla förväntningar. Statsskulden är låg i ett internationellt perspektiv."

Ni som tjatar om att invandringen får Sverige att gå under, läs och begrunda

• Svar på tråden En käftsmäll till undergångsprofeterna
  • FDFMGA
    Gabbe75 skrev 2018-07-03 23:32:30 följande:
    Så du menar att det föreligger ett problem med judendomen? Jag syftade nämligen inte på det, utan att det är ett problem med ett koncentrerat ägande inom mediasfären och vissa affärsbanker. DN, DI, TV4, Expressen, SEB
    Sedan har vi Aftonbladet, SvD och en stor låneförmedlare.
    Nja, mot bakgrund av att den här personen brukar länka till en högerextremistisk hatsajt som hävdar att det existerar en judisk konspirtion i syfte att uppnå världsherrevälde så är det naturligtvis bestickande när hen ifrågasätter fakta som presenteras i Dagens Industri utifrån ett utrop om vem som äger DI.

Lika galet som att du tar upp SEB i ditt inlägg, SEB är en bank, inte någon tidning, en bank som domineras av Wallenberg. Återigen en judisk familj.

Jag tycker personligen att det är obehagligt med radikaliserade högerextremister som ifrågasätter företag utifrån att de har judiskt ägande.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Gabbe75
    FDFMGA skrev 2018-07-04 05:45:48 följande:
    Nja, mot bakgrund av att den här personen brukar länka till en högerextremistisk hatsajt som hävdar att det existerar en judisk konspirtion i syfte att uppnå världsherrevälde så är det naturligtvis bestickande när hen ifrågasätter fakta som presenteras i Dagens Industri utifrån ett utrop om vem som äger DI.

Lika galet som att du tar upp SEB i ditt inlägg, SEB är en bank, inte någon tidning, en bank som domineras av Wallenberg. Återigen en judisk familj.

Jag tycker personligen att det är obehagligt med radikaliserade högerextremister som ifrågasätter företag utifrån att de har judiskt ägande.
    Jag ifrågasätter det koncentrerande ägandet och att det är samma ägarintressen som kontrollerar allt från medierapportering till banker.

Vem är hen som länkar till "högerextremistisk sajt" och vad är det för sajt?
  • FDFMGA
    Gabbe75 skrev 2018-07-04 19:02:49 följande:
    Jag ifrågasätter det koncentrerande ägandet och att det är samma ägarintressen som kontrollerar allt från medierapportering till banker.

Vem är hen som länkar till "högerextremistisk sajt" och vad är det för sajt?
    Den där som brukar länka till Infowars.

Ochsom nämner SEB som en mediekoncern.

Testa spegeln om du är osäker.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Gabbe75
    FDFMGA skrev 2018-07-04 19:47:57 följande:
    Den där som brukar länka till Infowars.

Ochsom nämner SEB som en mediekoncern.

Testa spegeln om du är osäker.
    Har aldrig omnämnt SEB som en mediakoncern.
    Schibsted däremot äger både mediehus och intressen i finansiella företag.

Vad från Infowars hävdar du inte är sant?
  • Padirac
    Gabbe75 skrev 2018-07-04 23:13:54 följande:

Har aldrig omnämnt SEB som en mediakoncern.

Schibsted däremot äger både mediehus och intressen i finansiella företag.

Vad från Infowars hävdar du inte är sant?

Hehehe...

Vad från infowars är inte lögn....

*Foliehattar*
  • Gabbe75
    Padirac skrev 2018-07-04 23:19:40 följande:
    Hehehe...

Vad från infowars är inte lögn....

*Foliehattar*
    Okej, nämn 4-5 saker då? Borde ju vara enkelt om allt de rapporterar kring är fake...
  • Padirac
    Gabbe75 skrev 2018-07-04 23:36:34 följande:

Okej, nämn 4-5 saker då? Borde ju vara enkelt om allt de rapporterar kring är fake...

Borde vara enkelt att bevisa att något är sant om du tror på det...

Ge mig en stund så återkommer jag med något av deras strunt, under tiden bör du leta efter något som validerar lika många saker.
  • Padirac
    Gabbe75 skrev 2018-07-04 23:36:34 följande:

m.huffpost.com/us/entry/us_593eb70ee4b0c5a35ca19685

Sandy hook skjutningen var inte arangerat av gun control lobbyn..

Pizzagate...

Obama är inte muslim..

Kemisk krigsföring gör inte grodor eller människor till homlsexuella...

Månlandningen var på riktigt...

Vill du ha länkar som verifierar dessa fakta som infowars säger är falska
Svar på tråden En käftsmäll till undergångsprofeterna