BF Augusti 2016
Vi ska också köra på skötbädd ovanpå tvättmaskinen :) känns bra!
Skrev en inköpslista i helgen på allt som bhvs handlas in (minus babykläder), shit vad dyrt!!! Haha
Vi ska också köra på skötbädd ovanpå tvättmaskinen :) känns bra!
Skrev en inköpslista i helgen på allt som bhvs handlas in (minus babykläder), shit vad dyrt!!! Haha
Tycker du ska dela med dig av den listan :)
Jag har ingen aning om vad jag behöver handla.
Ingen fara :) ja blir lättast så med online shopping iaf för vår del. Vi har ingen bil :P
Tycker d e en djungel med skötväskor där ute haha :| drf kör jag på den där enkla tills jag hittar vad jag vill ha exakt. Har ni barnvagn än?
Haha 3 skötväskor xD du verkar ha kommit en bit iaf! Skönt. Har du tips på vart man hittar bra mönster för bebiskläder ? :)
HJohansson jag har bara skrivit listan än så länge hahaha... Så fort pengarna rullat in ska jag beställa det på listan och köpa in smågrejer+kläder. Börjar bli så otålig :o vill träffa mini haha! Men samtidigt är jag inte ens i närheten av att vara redo...
Ang BF så tar jag de datumen med en nya salt xD de sa ju plus/minus två veckor så man vet ju aldrig!
Har nån av er problem med ert järnvärde? Mitt har sjunkit till typ 100 nu :( trots dagligt intag av tabletter sen v 12 ungefär. BM öka min dos , fattar inte hur det kan ha sjunkit :P men men. Får se om man blir förstoppad till BF nu när jag ska ta två tabletter per dag, haha. Wish me luck!
Jag tänkte ge mig på en bärsjal den här gången också :D får se hur det går haha.
Haha åh babynest skulle jag vilja sy :o undra om man kan!
Hallå hur ligger det till med kuddar egentligen? Ska bebisar ha det eller inte? Fått olika teorier om att du kan va dåligt :| fattar nada. Hade en liten mini kudde till min första iaf
Tack :) ska kolla upp bollfiberkudde. Hade en vanlig platt till min son men hans huvud blev normalt haha xD
Skulle vilja sy ett babynest, ska försöka hitta nån bra tutorial, tack :D
Ring in tycker jag ! Det skadar inte! Usch d så obehagligt när sånt händer, hände mig med fast med färsk bloddroppe förut. Var tydligen nån slemhinna/blodkärl som brustit lite bara.
Känner ni bebisen hela tiden eller ör det vissa tider? Jag känner på Morgonen och förmiddagen sen kan det va lite lugnt på EM, sen är det igång igen vid 21 tiden. Haha undra om
Man ska börja se ett mönster att det blir så när han föds
Bebis rör sig förutom som din också alltid på natten haha..