BF Augusti 2016
Mina har ökat en del från det normala fast inte så som ni beskriver :o men det kommer väl haha. Mys
Mina har ökat en del från det normala fast inte så som ni beskriver :o men det kommer väl haha. Mys
Intressant det där! Vi får se hur mönstren ser ut sen när vi fått våra bebisar :D
Håller med om att veckohandla/storhandla! Det sparar man väldigt mycket pengar på! :)
September är på tok för tidigt ! Jag blev befruktad i början av december typ och har BF 27/8
Så ni vet krigar jag fortfarande med att uppdatera BF listan! Helt sjukt dålig service måste jag säga!
Vad störande att folk börjat göra reklam här :P antar att man ska ta det som att vi har en populär tråd haha!
Folk kommenterar gärna mig med, jag bryr mig inte så mycket (alltid varit jätte smal) däremot stör jag mig på stirrandet. Varfööör stirrar folk på min mage hela tiden? Har de aldrig sett en gravid kvinna? Jag det ung ut, e ju 24 men ändå. Första gången var jag 18 och då fatta jag att folk blev förvånade. Men känns som att de stirrar nu också, om inte mer tom. Fattar inte -.- kolla och gå. Ni bhvr inte stirra liksom!
Jag har också varit helt golvad! Trodde det bara var jag!! Jag sover typ middag varenda dag fastän jag knappt gjort nåt. Iofs e mitt järn ganska lågt men det har det varit hela tiden. Tycker tröttheten kommit tillbaka med hämnd sen en vecka tillbaka. :(((((
Är det nån här som ska ha babyshower? :)
Hej! Nu kommer jag och avbryter mitt i tråden men tänkte bara säga att här är en till med bf i augusti, 19:e för att vara exakt Jag är 21 år och jag och min pojkvän väntar första barnet, en liten flicka!
Jag hälsade gravidhjärnan välkommen för en vecka sen ungefär! Fyfan haha -_-
Ja shit! Hår gått o handlat två dagar i sträck och glömt varenda gång hämta ut mitt paket på posten. En värmekudde jag verkligen behöver -.- huuuur kan man glömma