• Nmg

BF Augusti 2016

Har avbokat resan nu. Är dessutom super förkyld och det såg ut att bli regn där oxå nästa helg så det var inget som Lockade. Eventuellt bokar vi en resa till London under denna vecka till bästa helg, men jag ska avvakta först ich se var den här förkylningen tar vägen. Vad jobbigt att man inte kan använda nässpray eller halstabletter.... Typ zyx o sånt...

• Nmg

Nä lusten är som bortblåst, orkar inte ens tänka på det

Japp jag använder Nigerex tar en innan jag ska lägga mig har funkat mycket böttre än duroferon!

• Nmg

Visst är det jobbigt med förkylningen!! Använder du nässpray? Vad får man använda egentligen? Tack för tipsen! Har varit på det och det är superbra där! Nu när man sett en del där redan kan man "mingla" runt mer utan stress

skattenmust skrev 2016-02-29 17:58:08 följande:

Då är vi 2 som är super förskylda, snorar och hostar i ett med en fruktansvärd huvudvärk.. London är ju nära och dessutom inga främmande myggor osv, känns ju betydligt mycket mer tryggt skulle jag tycka. Hoppas ni får en jättefin resa, och när ni är där, om ni har lust och tid så finns det 2 st upplevelser, det är The london eye och madame toussades vaxkabinette :)

• Nmg

Ja jag tar den precis innan jag ska sova, den enda biverkningen är att jag blev lös i magen i början (tar 1 om dan) men hellre det än förstoppad. Nu är det bättre! Sen lite halsbränna ibland.

skattenmust skrev 2016-03-01 15:19:53 följande:

Du använder Niferex varje dag? känner du av någon biverkan? Men du upplever den som bättre än duroferon? Med min lille så åt jag duroferon men nu sa min bm att jag ska börja med Niferex vilket jag aldrig provat innan så jag undrar lite över den..

• Nmg

Jag har oxå gjort ivf så jag har exakta datum oxå, bf 25 augusti ÄL 4 dec.

• Nmg

Idag har det ömmat på höger sida av navln ( sett uppifrån mig alltså) är det farligt? Det känns lite hårt när jag trycker där och det ömmar lite även när jag inte rör den. Är i v 14+6

• Nmg

Enda jag kan komma är att jag varit rejält förkyld sen i

Måndags så jag har varit hemma ich varit sjuk i 3 dagar. Har mest legat på soffan och inte varit ute alls. Kan spänningen bero på att jag inte rört mig? Jag brukar gå ca 1 mil om dagen annars..

Det känns som att magen spänner sig lite under naveln och att något rör sig, vet inte om det är tarmarna? Jag har lite förstoppning vilket säkert beror

På att jag inte rört på mig på några dagar. Men det gör inte ont.

• Nmg

Tar ni fortfarande kosttillskott ? Jag har en som jag haft för gravida ich ammande och min bm tyckte jag skulle fortsätta, nu är det bara 1 kvar så jag funderar på att byta sort, den jag har är från life men tycker att tabletterna är så stora. Kan man förresten byta sort bara så

Där?

• Nmg

Idag har jag haft lite sveda efter att jag kissat Så jag ringde 1177 för jag är i Sthlm och de sa att lär lämna prov imorgon när jag kommer hem. Usch va nervös jag blev tänk om det händer nåt med bebis

Svar på tråden BF Augusti 2016