• Nmg

BF Augusti 2016

Hade du varit pårul eller hände detta innan?H

Serah skrev 2016-04-01 14:31:24 följande:

Tack hallonpajen. Visst är det så men tänkte mer att man blir så lätt känslig som gravid.

Måste bara tillägga en sak. Något som jag märkt genom alla mina graviditeter. Att lyssna på sin kropp. Man känner den bäst och ligga på sjukvården tills de ger med sig.

Har känt så med alla mina barn. Då har det slutat väl. Förutom nu då

• Nmg

Jag somnar ganska snabbt däremot är jag alltid pigg vid 7. Brukar aldrig kliva upp Så tidigt pp helgerna annars, och häromdagen vaknade hag 04;50! Brukar sova till minst 9 på helger och när jag ska jobba och ska upp typ 6:20 brukar jag vara typ medvetslös i vanliga fall.

• Nmg

Samma här, 19+1. Snart halvvägs

skattenmust skrev 2016-04-02 09:45:31 följande:

wehoooo vecka 20 idag :)

• Nmg

Vad menas med gravifitetsklåda? Jag har haft klåda på sidorna av magen ett tag för att jag är så torr. Smörjer med weledas stretchmark oil varje dag men få lägga till boddybutter då brukar det lägga sig!

• Nmg

Men visst kan man bli yr och sånt om man ligger på rygg? Det kanske var nåt sånt ?

skattenmust skrev 2016-04-03 12:44:42 följande:

Nu brottas jag med ångest tårar och förnuft.....vill åka in till akuten pga det som hände inatt, förnuftet säjer- Vänta och se när du känner henne.....

• Nmg

Hag cyklar till och från jobbet varje dag, totalt ca 30 min. Sen försöker jag promenera oxå på kvällarna nästan varje dag men har känt senaste dagarna att det könns tungt i benen så jag går men det inte nån super fart. Sen så försöker jag göra övningar hemma ibland , några armhävningar osv

• Nmg

Jag vill inte amma pga olika anledningar, däremot kan jag tänka mig att prova pumpa ur, kan man göra det redan på bb?

• Nmg

Va bra! Lånar man en pump? Jag försökte amma dottern men det var det värsta jag gjort, smärtan och sår som blödde, blä, amma några dagar och sen pumpade jag 10 dagar men mjölken sinade så det blev ersättning till slut. Denna gång ska jag inte ens försöka amma, det blir pump eller ingenting.

Läste att du oxå har moderkakan i fram, känner du rörelser? Igår började jag känna lite små sparkar faltiskt, livlig liten kille på kvällen

Mika86 skrev 2016-04-04 07:12:19 följande:

Ja det går utmärkt, det finns plumpar på neo iaf

Jag har pumpat på barn/ungdomsavdelningen så BB bör ju ha pumpar de med

• Nmg

Jag har köpt 2 nappar från elodie details, kunde inte motstå och sängkläder till spjälsängen, vi har oxå beställt ett skötbord och en Tiny love babysitter (3in1). I maj tänkte vi beställa vagn.

Svar på tråden BF Augusti 2016