BF Augusti 2016
Vad roligt, grattis till pojken!
Tack alla känns fortfarande lite overkligt!
Nu pågår namn letande för fullt!
Vad roligt, grattis till pojken!
Tack alla känns fortfarande lite overkligt!
Nu pågår namn letande för fullt!
Vägningen ser jag inte fram emot! Tror jag har gått upp ca 7kg hittills ![]()
Btw, jag har gått upp 8 kg!!!
Hur mår ni i kroppen? Är i v 17+6 nu ich senaste dagarna har benen kännts som stenar ibland.? Jag jobbar på kontor så jag sitter
nästan hela dagarna och då såg jag värsta strumpranden på vaden på kvällen. Är det vanligt att känna sig " svälld" nu? Idag var jg ute och åt så jag satt still lite för länge det började krypa i benen så när jag kom hem la jag mig i soffan och la upp benen på en kudde. Lär man börja med stödstrumpor nu? Blir man inte beroende av dem? Jag är rädd att jag måste ha de varje dag då?
Idag är det exakt 2 år sedan min lilla dotter Novaliee dog och lämnade oss i stor sorg och saknad, kanske därför jag känner mig helt instabil idag....
Är det nån mer är jag som har torra läppar? Fick det efter
Förkylningen i början av mars men det går inte över, har provat en del grejer från Apoteket men det är som att det svider liksom.
Imorgon Är det dags för rul. Idag är det v 18+3. Så
Spännande !
Jag har inte jätte svällda fötter och framgår ner efter en natts sömn men när jag sitter stiöl så mycket på jobbet så får hag strumpmärken. Jobbigt... Tänker bara på sommaren och hur det kommer bli när man är höggravid...
ja denna hemska stress, jag försöker tänka som så med att när jag väntade sonen så var jag stressad för jämnan pga hans far som inte var så snäll, hade SD jämt, åkte in med ambulans i sjunde månaden, var extremt stressad, Men min son mår hur bra som helst, mer harmonisk å glad unge får man leta efter :)
Någon skrev för ett tag sedan om att fötter börjat svullna? Mina har börjar svullna lite vilket jag tycker är oerhört tidigt för att göra..men jag uppfattade det som att det var fler? sedan inatt förutom kliande fingrar så fick jag även kramp i vaden...
ska ringa mvc och höra om detta samt stressen....
Då har vi samma dag! Lycka till ![]()
Jag har också RUL imorn :D xhihi
RUl gick jättebra allt såg bra ut, vi visste ju om kön redan eftersom vi gjort ett NiPT test v 11 och det var fortfarande en pojke idag oxå
eftersom jag gjort ivf så flyttar man inte fram eller bak bf datum, jag har 25/8 och hon sa idag att om jag inre gjort ivf så jade hon flyttat mig till 24/8 så det känns som att det kvittar. Det berodde väl på storleken på bebis jan vägde nåt gram mer.
Och moderkakan låg i framvägg vilket förklarar varför jag inte känt så mycket