BF Augusti 2016
Snuttispluttis skrev 2016-08-02 22:15:33 följande:
Häftig förlossningsberättelser Moorii! Vilken tur att de upptäckte det med fostervattnet. Har de sagt nåt om varför det inte var något kvar? Har du läckt utan att märka det?
Och spännande Anlili! Hoppas att det drar igång på riktigt snart med regelbundna värkar :)
Min bebis får gärna stanna i magen till BF (två veckor till). Växa till sig och få lite extra fett på kroppen. Känner mig inte redo för förlossning än heller. Liksom trött, energilös och lite deppig.
Nån mer som känner så eller är ni alla supertaggade?
Jag frågade faktiskt just det, om det var så att jag läckt utan att veta om det, men då sa hon att vissa bebisar vill inte gå över tiden, så då kommer inget nytt fostervatten. Då undrar jag vart fostervattnet tagit vägen och varför han inte kom ut i tid om det nu var så, men fick aldrig svar på dom frågorna tyvärr. Men som sagt tur att de upptäckte det! Otroligt duktig personal på BB också, så himla imponerad. Gick igenom 5 barnmorskor/6 skift innan han var redo att komma ut, hade velat att alla var med på slutet, fast det hade ju blivit svårt att få till :P