• Nmg

BF Augusti 2016

Hej tjejer nu har jag varit på förlossningen igen ich gjort ett nytt UL, det var en överläkare som gjorde en TUL och han sa att han fick det inte till 4,3kg, utan 4 kg. Så han sa att eftersom det är mitt andra barn så ska det inte vara npgra problem att föda vaginalt. Så jag hoppas verkligen att det ska gå bra för jag vill inte ha snitt egentligen. Han kände på livmodertaopen och sa att den va opåverkad...

Däremot har jag fått datum för igångsättning, om inte bebisen kommer i tid. Bf 25/8, igångsättning 29/8.

• Nmg

Tack för stöttning! pratade med en kompis nyss och hennes barn vägde 4,2 och 4,6 när

De Föddes och de hade fastnat på Väg ut. Haha precis vad man inte vill höra!

• Nmg

Grattis Kela till Lilltjejen va skönt att det gick bra. Njut

• Nmg

Hazelgrace- tråkigt att höra om allt som har hänt, kan inte ens föreställa mig hur det skulle Kännas att ligga där själv efter ett snitt. Bebisen har det nog bra med pappa ska du se! Men förstår att det Måste kännas tungt.

Ni får åka hem snart! Skickar en stor kram till dig via FL. <3

• Nmg

Var på sista Bm besöket idag, allt såg bra ut, har gått upp 11kg sen inskrivningen , har aldrig Vägt så här mycket i hela i mitt liv. Usch.

6 dagar kvar till bf nu.

• Nmg

Skönt att höra att det är på bättringsvägen för er!

Hazel Grace skrev 2016-08-20 06:51:42 följande:

aaw tack :)

Han mår bra! Liten och så men stark och envis.

Tack förresten allihopa för era snälla kommentarer och stöttning! Jag vet inte vad jag hade gjort riktigt utan den här tråden.

• Nmg

Jag är oxå kvar, 5 dagar till bf. Har haft mer sammandragningar senaste dagarna, de gör ont, inte då man vill skrika, men jag känner att jag kan behöva andas lite mer för att inte spänna mig. Hoppas det kommer igång av sig själv innan torsdag. Igångsättning måndag 29e annars. Men vill helst ha "egna" värkar. Känns som att vi som inte fått bebisar än börjar bli en minoritet

Detta blir mitt andra barn så jag hoppad oxå förlossningen ska gå snabbt och bra

• Nmg

Ja så har jag oxå haft, Häromdagen med 5-10 min Mellanrum men sen avtog de och nu är det mest varje dag men inget regelbundet. Däremot har jag blrjat få ont "där nere" ungefär som att det Är ömt. Idag när jag satt i soffan så gjorde det jätteont som att nåt tryckte till, men sen försvann det... Gaaaaah

Mulan91 skrev 2016-08-20 22:53:46 följande:

Gahh idag började jag få värkar/sammandragningar men de var väldigt oregelbundna, dock höll det på i flera timmar ... Började nästan hoppas men sen avtog dom :(((( haha jäkla skit.

• Nmg

Vilken sötis!

moen skrev 2016-08-21 11:22:35 följande:

Här är vår lilla "Kräk-Fia". Skulle döpt henne till det istället för Aurora :'D

• Nmg

Nu är inte jag nån hjärtläkare men borde det inte vara kopplat till havandeskapsförgitftningen? Jag tänker att när den har Lämnat kroppen helt kanske det stabiliserar sig med hjärtat? Känner Du nå obehag?

Hazel Grace skrev 2016-08-21 05:46:15 följande:

Här är det jättesvårt med amningen. Han vet vart bröstet är och hittar det snabbt med stannar inte kvar där utan bökar runt och hackar med huvudet. Han suger inte tag ordentligt och äter och han somna gärna väldigt fort också, så jag oroar mig för att han inte ska gå upp i vikt som han ska. Men jag hoppas det går över snart.

Mina provsvar ang hjärtat är fortsatt ostabila och jag kommer få göra en uppföljning om några veckor när jag återhämtat mig från snittet. Fattar verkligen inte..

Svar på tråden BF Augusti 2016