• Nmg

BF Augusti 2016

Hej och välkommen! Visst är det segt att gå över, starkt av dig som står ut ändå jag har gått över 2 dagar och ör sååå less. Haha. Igångsättning på måndag då

naos01 skrev 2016-08-27 11:00:47 följande:

Hej allihopa! Hoppas de är ok att jag hoppar in så här på slutet.. Följt er ett tag men inte tagit mig i kragen och skrivit tidigare. Först grattis till er alla som fått era mirakel! Jag är själv en tjej på 24 vintrar och har en 7årig son sedan tidigare och väntar nu mitt andra barn som verkar vara en liten flicka. Hade BF den 15:e aug men har gått över och är nu inne på bf +12. Puuh vilken väntan men har iallafall fått igångsättning på tisdag om inget händer innan dess, vilket jag inte tror de kommer göra heller då jag inte har några som helst känningar. Dagarna går segt då man är så tung och orkar inte göra allt för mycket.

• Nmg

Samma här, gråtmild, irriterad, svettig och känner mig tung. Hade jätte mycket sammandragningar igår EM/kväll men de försvann när jag la mig och idag har jag haft 2 st bara. Sjukt segt.

Vill helst inte träffa folk ute heller, jag är sååå trött på att höra "nä men ingen bebis än"? Jag vet att folk menar väl men jag är så less på detta själv så jag vill inte höra frågan. Haha. Syrran smsar mih varenda dag och frågar....!

• Nmg

Idag var jag ut och gick en stund blev 8 km men jag undvek at gå igenom stan. Min man sa att vi skulle till hemmakväll och fick raseriutbrott och frågade om han trodde att jag ville träffa massa folk när jag känner mig ful och ser ut som en groda.

Stackarn haha. Han sa att jag inte alls var ful men det spelar ingen roll vad nån säger jag känner mig som en vaggande pingvin och nu vill jag bli av med magen!!!

På tal om godis, idag blev det fika buffé mums det vs gott

• Nmg

Alltså jag blir så stressad av detta!

Dottern 12 år vaknar imorse och säger att hon fryser och mår Illa. Sen gick hon upp och spydde. Är det magsjuka så vet jag inte vart jag tar vägen alltså. Har ju igångssöttning imorgon!

• Nmg

Ja hon spydde 1 gång bara sen var det bra Har gjort extra rent på Toa ich sånt. Hon är Hos min syster nu, så snällt av de att hon kunde vara där. Jag sa att hon kunde Gå hen till Pappa men hon ville inte vara där sa hon. Hopps det inte blir värre och att det bara var nåt tillfälligt

• Nmg

Hur går det för dig Mulan? Känningar än?

Har varit lugnt på FM idag men nu har jag det känts som en rejält tryck neråt och sammandragningar. Jag hopps verkligen att det har hänt lite grejer imorgon bitti när vi ska till Förlossningen så

Man slipper börja från 0. Jag är Sååå nervös för igångsättningen!

• Nmg

Tack tack

Är sjukt Nervös Alltså!

Sen tycker jag synd om bebisen, först ivf (känns som att man bestämde När han blev till liksom) och sen igångsättning, inte mycket som känns naturligt Här. hade det inte vart risk att han skulle bli en stor bebis hade jag hellre väntat lite till Än igångsättning. Men nu hopps jag verkligen att det har hänt nåt med livmodertappen till imorgon och att det inte behövs sååå mycket hjälp. Försöker övertala mig sjölv att det borde gå bra eftersom det är barn nr 2!

• Nmg

Tack allihopa! Kanske uppdaterar Imorgon beroende på hur allt går. Hoppas verkligen de kan ta emot oss imorgon och att det inte är Fullt då blir hag sååå arg, nu har man ställt in sig på detta efter bf datumet liksom! Känns ju helt sjukt att jag faktiskt kan ha bebisen hos mig imorgon. Känns overkligt På nåt vis.

Förstår känslan när man tycker att man börjar känna saker och sen helt plötsligt försvinner alla "symptom" man blir ju galen av frustration!

Idag har jag kännt mycket tryck neråt, känt mensvärk i ryggen och haft mycket sammandragningar.

• Nmg

Tack så mycket! Spännande och nervöst

HJohannesson skrev 2016-08-28 21:22:28 följande:

All lycka till!

Känner mig avundsjuk, det var fantastiskt att föda barn och äntligen få träffa den lilla som bott i magen :)

• Nmg

Jag Förstår precis hur det känns. Jag som var så glad att jag inte har småbarn hemma utan en 12 åring och när hon kräktes imorse fick jag panik! Så tacksam att hon kunde sova hos min syster idag. Hon söger att hon mår jättebra , så jag hoppar verkligen att det bara var en tillfällighet och ingen smitta.

Det kommer lösa sig för er oxå!

Få se om man får nån sömn inatt, jag har halsbränna from

Hell som ställer till det lite

Svar på tråden BF Augusti 2016