• Nmg

BF Augusti 2016

Idag tyckte jag att jag Kände min första onda värk. Men det var EN! En enda ynka Värk. Gahaaaah

Hur som helst, en fråga till er som

Fått era bebisar, ni som fick sy, hade ni använt en sån där Förberedelserna där nere? Och ni som inte behövde sy nåt Helle, var det bara tur eller hade ni smörjt? Jag Smörjer men ibland glömmer jag bort det...

• Nmg

Mmm men jag har intr kännt Nåt Mer sen dess. Va tråkigt att gå Över tiden

Josefineq skrev 2016-08-21 19:59:11 följande:

Åh jag vill också känna något!! 4 dagar över tiden idag..

• Nmg

När jag ammade så fick jag såriga bröstvårtor fick tips om att smörja med bröstmjölk men det hjälpte ej visste inte att det fanns salvor (jag va "bara"20

Då) så jag fortsatte och ville gråta av smärta varje gång hon skulle ammas tills slut började jag pumpa ur men mjölen sinade så det blev ersättning. Mina ena bröstvårtan läkte inte riktigt ihop sig och den är "delad" nu, jätte fult.

Ursäkta gnället men jag är så less på denna äckliga halsbränna nu, vill nästan spy av den när jag ska gå och sova. Och det blandat med nästäppa är ingen bra kombination jag blir så arg!

• Nmg

Hoppas också för dig att det är På riktigt nu och att du har din bebis i famnen snart!

Josefineq skrev 2016-08-22 06:49:27 följande:

Är så himla glad för nu har värkarna börjat! Haft värkar med ca 5 min mellanrum sedan 04 i morse... Hoppas inte det är falskt alarm :):)

• Nmg

Är det du och jag kvar nu?

Mulan91 skrev 2016-08-22 07:35:05 följande:

Åh lycka till!! :)))

• Nmg

Trevligt att det är nån mer kvar i alla fall man börjar känna sig ensam haha.

Nä nu vill jag få igång detta, såå segt ju.

Skakningar i magen vet jag inte men ibland så sparkar bebis typ Åt alla håll med fötter och händer så det känns som ett litet uppror där inne. Haha

Nu skulle sommaren göra comeback så ska försöka ta mig ut lite grann idag och hoppas på att det resulterar i mer sammandragningar eller att det kommer igång!

• Nmg

Hur har det gått med besök för er som fått bebisarna? Har släkten typ hängt på dörren ? Eller har det varit lugnt ?

• Nmg

Hur går det för er som väntar?

Inatt hade jag väldigt ont i ljumskområdet, lite lätt samma känsla nu få se om det blir mer inatt igen.

Jävulsk halsbränna, nästäppa och svaag mensvärk i ryggslutet.

• Nmg

Kela- tråkigt att hon gått ner i vikt men ersättning brukar ju hjälpa till på traven, hoppas det funkar för er

• Nmg

Alltså hur orkar folk vara så På? Jag kan förstå att man vill Träffa bebisen men kan man då inte bara komma till Dörren och kolla Några minuter och sen gå? Man måste ju inte hänga hos folk...

Här kommer det nog inte bli så mycket bättre, svärmor sa igår "hoppas han kommer till Nästa helg för då är jag ledig hela helgen". Vad ville hon ha sagt med det liksom? Att hon ska hänga här hela helgen? Alltså jag känner redan nu hur jg börjar bli och klockan är bara kvart över sex på Morgonen.

Inga känningar inatt heller, 2 dagar till bf och det händer ingenting, börjar bli så less, kommer klättra på

Väggarna snart. Alla jag känner jobbat oxå, så jag vet inte hur jag ska fördriva tiden heller.

Nån som har några förslag på Nåt jag kan göra så det

Sätter igång?

Svar på tråden BF Augusti 2016