• Nmg

BF Augusti 2016

Eller hur, jag börjar bli less jag med. 2 veckor kvar nu och jag känner ingenting.... Suck....

Kela1981 skrev 2016-08-10 20:18:54 följande:

Ja det känns som att det börjar bli fler som har fått än vi är som går å väntar fortfarande.

Även när man läser om alla bebisar som ploppar ut så känns det så overkligt att det inom en snar framtid är ens egen tur!

Idag har jag haft så mycket sammandragningar att jag knappt tagit mig ur soffan. Men det verkar inte vara på g ändå :( Såååååå less på det nu!!!!

• Nmg

Hur gör ni som inte fått bebis än? Är ni "bara" hemma

Eller vågar ni gå ut på Olika saker?

Jag har varit ute rätt Mycket men idag ska jag äta lunch med en kollega och tanken slog mig "tänk

Om vattnet går på restaurangen!"

Har prick 2 v kvar och i värsta fall längre så jag vet inte om Jag vill hålla mig inomhus heller... Svårt det här tycker jag....

• Nmg

Men va jobbigt! Hur gör man nör man går över tiden? Kontaktar man nån själv om inget hänt på 2 v eller fortsätter man gå på kontroller flera ggr i veckan? Hur mår du då?

HJohannesson skrev 2016-08-11 06:50:31 följande:

Jag är på bf+8 och jag är iväg hela dagarna. Vattnet är ganska sällan det första tecknet på förlossning så jag är inte orolig. Och händer det så är det inte mycket att göra åt...

• Nmg

Idag har jag haft liiiiite Mensvärk, typ enda "signalen" på evigheter, är det förvärkar?

Det gick bra att luncha med kollegorna på stan, gick förbi En blomsteraffär och köpte Ljung oxå man känner sig som en hemmafru haha.

• Nmg

Wow jätt

Hallonpajen skrev 2016-08-12 08:49:06 följande:

Förresten; har tagit gravidfoto denna vecka - har någon mer av er gjort det? Min fotograf fick till en helt magisk bild:

Fint
  • Nmg

Wow jättfint foto!

Hallonpajen skrev 2016-08-12 08:49:06 följande:

Förresten; har tagit gravidfoto denna vecka - har någon mer av er gjort det? Min fotograf fick till en helt magisk bild:

• Nmg

13 dagar kvar till bf, denna vecka har varje dag känts som 3 dagar lång. Alla verkar få sina bebisar men inte jag haha. Har ju inte ens nån känning. Lite mensvärk igår men det va allt. Men första så Mådde jag superbra sen så 5 dagar innan kom förvärkarna, med 10 min mellanrum i 5 dagar!!! Sen föddes hon på "rätt dag" hoppas att jag får mer Känningar när det är nån dag kvar annars är det Väl bara att räkna med att gå

Över tiden. Blir så frustrerad, har dessutom gjort ivf så vi vet ju precis när han blev till liksom. Känns såååå jobbigt om man skulle gå Över tiden.

• Nmg

Det provade jag Häromdagen

Mulan91 skrev 2016-08-12 18:05:58 följande:

Kanske man ska prova att putsa fönster... Haha

• Nmg

Blä För halsbränna när man ska sova. Längtar tills jag är så ogravid nu...

Svar på tråden BF Augusti 2016