BF Augusti 2016
Åh krya på Mal Mal!
Min 2-åring fick en omgång i helgen som var men lillasyster har ju inte kommit ut än så det var ändå skönt. Hon har gått på dagis större delen av sommaren men blev sjuk nu för det börjar komma fler och fler barn tillbaka från semestern plus att inskolningarna har börjat. Förhoppningsvis så slipper vi mer nu. Hon har varit väldigt tålig under första året på dagis så jag hoppas det håller i sig.
Ha ha ha... Då ska jag prova putsa fönster nästa vecka! Det kan nog ändå behövas efter skitvädret som ska vara i helgen ;)
Jag behöver inte stå på något för att nå våra fönster. Brukar stå på en bänk på framsidan av huset för att slippa sträcka mig men den är väldigt stabil så det ska nog gå bra :)
I morgon ska vi på middag hos svärmor för att fira av ena syskonbarnet som ska plugga i Hong Kong i 6 månader. Jag är sådär pigg på det trots att jag faktiskt inte har något emot någon i svär-familjen. Känner mest bara för att sitta hemma och jäsa men det känns så taskigt att inte följa med när hon ändå ska vara borta så länge :/