BF Augusti 2016
Hahah men allvarligt vilka knäppisar det finns. Jag skulle bli galen om nån bara dök upp och sa till 10 min innan. Tänk om Ni har andra gäster liksom.
Grejen är den att jag smsade en kompis och frågade om hon ville ses så vi ska ta en barnvagnspromenadndå på EM samma dag som svärmor ville ta en promenad. Så hag kan ju inte säga till svärmor att jag inte vill träffa folk eftersom jag ska umgås med en kompis. Så nu vet jag inte om jag ändå ska trycka in en promenad med henne på FM på Max 1 Tim?Har en känsla av att hon kommer komma hem till oss i helgen annars och då kommer min dottern hem så jag vill hinna umgås med henne då. Känns stressigt att klämma in en promenad på FM oxå bara för att bli av med henne resten av veckan men jag vill ju umgås med kompisar i min ålder som hat barn, inte hänga med en 60 åring var och vara nan dag.
Jag tror att min man har sagt att vi inte vill ha besök hemma det är därför hon föreslår andra saker.
Först kom de till BB sen kom de till oss, sen bjöd hon över oss på fika hos dem och nu föreslår hon en promenad för då har hon ju faktiskt inte kommit hem till oss...