• okt_bebban

BF Oktober 2016

Hej på er!
    Det fanns ju inget inlägg för oss som har BF i oktober, så jag startade ett :)
    Idag köpte jag ett digitalt graviditetstest och det visade: Gravid 1-2 veckor, men entligt graviditets appen så är jag 4 veckor (3+4)! Vet någon hur bra dom funkar? 
    Detta är min tredje graviditet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-25 22:16
    BF 1 oktober!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-04 23:09
    För er som är intresserade så finns en privat Facebook-grupp! Ni kan maila sötnöten. Hoppas vi ses där.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-11 20:47
    Nu är maxgränsen uppnådd på Facebook gruppen, så det går inte att maila Sötnöten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-17 21:50
    Nu finns en ny hemlig fb grupp, maila Helena­Saga

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-21 21:31
    Hej! Jag vill meddela er att den andra fb gruppen också nått sin maxgräns. Det kanske finns någon som vill starta en tredje?

• Svar på tråden BF Oktober 2016
  • aperfectsonnet
    höstsolen skrev 2016-04-16 13:03:11 följande:

(Näää, 15+6 är jag, inte 16+6! Mvh Förvirrad)

Jag är 15+4 idag och min hud är värre än någonsin. :'( Massor av knallröda utslag som svider, kliar och vätskar. Åååh vad jag hoppas att det vill ge sig snart!!
  • Dani84KR

Hej Tjejer 
    tänkte kolla med er, jag har skarpa smärtor i vänster sida av magen idag, började för ca 1 timme sedan kommer och går , sist jag kollade för ca 10 min sedan inget blod eller sådant. 

Jag har haft växt värk och mollvärk och så, men den har varit mer ömände denna är lite skarp. 

Är det normalt? borde jag vara oroligt? eller ska jag slappna av och inte stressa upp mig efter som det inte finns blod...

Tacksam för svar

• Tyret1501

De lite mer huggtänder smärtor jag har haft är ligamentsdragningar (gör så ont att man skriker) men de är intensiva och håller i några sekunder - kommer ofta vid hastigt, snett lyft, nysning eller om jag ställer mig upp hastigt. Men de försvinner som sagt väldigt snabbt och är inte direkt återkommande på ett sådant sätt!

Sedan typ gaser kan ju göra pissont! Har haft en del förstoppning denna graviditet och det har ju stundvis gjort jävligt ont! Men då brukar man ju känna att det eventuellt är fisar på sne så att säga. Men fortsätter det så hade jag ringt kk och rådfrågat iallafall! Lycka till!

• Lilla Luna
    höstsolen skrev 2016-04-16 12:57:02 följande:

Jag 16+6 och för någon vecka sen försvann alla mina finnar! So hang in there, det finns hopp

Längtar! Vecka 13 (12+0) idag.
  • Eili

Firar sista födelsedagen utan barn idag och sex månader kvar till BF :)

• Dani84KR
    Eili skrev 2016-04-16 19:31:00 följande:

Stort Grattis På Födelsedagen
  • Alvsten

Grattis på födelsedagen!

Eili skrev 2016-04-16 19:31:00 följande:

• Lilla Luna

Är ganska platt i vanliga fall. Ätit mycket eller är det kanske magen som vill visa sig lite? Är mer på kvällarna som det syns. Men tycker det blir mer och mer. Sakta men säkert.
  • Eili
    Dani84KR skrev 2016-04-16 19:48:26 följande:

Stort Grattis På Födelsedagen

Alvsten skrev 2016-04-16 20:03:10 följande:

Grattis på födelsedagen!

Tack så mycket! :)
Svar på tråden BF Oktober 2016