BIM Mars 2016
Tänk om man kunde få ett så starkt test på ett gravtest oxå då skulle det ju vara ännu mer toppen
Tänk om man kunde få ett så starkt test på ett gravtest oxå då skulle det ju vara ännu mer toppen
Dag 17 imorgon så nu är äl nära,närområdet
äntligen! Tröttsamt att behöva vänta ständigt... Men shitt va ja hunnit med o fixa men samtidigt så finns tankarna där varje sekund nästan...nån som känner igen sig... Mmm
Närområdet vet ja inte hur det smög sig in....
Var det du som höll på att renovera hemma? Så många här i gruppen men jag försöker hålla reda på vilka som är vilka, så spännande att följa alla liksom.
JO man tänker så det knakar mest hela tiden...upptar så mycket tid. Nästan lite skönt under mensen för då är man tvungen att släppa det en vecka och behöver inte känna efter nåt...
Häromdagen så skulle jag berätta om en utflykt för barnen, så jag sa till dem, kom jag ska berätta en grej. Och så gjorde jag det. Efteråt så sa stora tjejen: Jag trodde du skulle säga att du har en bäbis i magen!
Blev väldigt förvånad (de vet ju inte att vi ens försöker, hon är 8 år). Frågade om hon ville det, eller hoppades? Jag vet inte sa hon bara, på barns vis...
Men jag hoppas förstås att hon har rätt! :)
Ägglossning på Max idag JIPPI! äntligen! Frågade maken om han kunde komma hem under lunchen haha ;) fick till svars..."Rolig du e"... Aja vi får la se, sexa på dom närmaste 48 timmarna då :), men skönt att veta man har ägglossning och nu börjar nedräkningen :)
Märker du någon skillnad på när du har ägglossning, gissar du använt test? Vi har BIM nära varandra.
Hos mig värker det över äggstocken, enligt appen är det ägglossning idag men jag tror jag hade den redan under helgen
Våra män får passa sig nu... Ha ha
Har ni sexat innan ÄL med så lär ni ha säkrat er ganska så bra! Men alltid fint fortsätta ett par dagar efter, känns ju säkrast så.
Åhhh vad tiden går långsamt...ÄL +6 idag....
Spännande! När har du plussat i dina tidigare graviditeter? Tidigast för mig har varit BIM +2...
Avskyr när man får muskel/nervryckningar över livmodern som känns exakt som bebissprattel:'(. Tack kroppen, påminn mig lite mer om mitt ogravida tillstånd, bara gör det..