• Loncelot

BIM Mars 2016

Testerna ger ju utslag som starkast när ägget kommer lossna, och då max 48timmar framåt så igår idag och imorgon ska ni köra som max

Alltså störst chans på max

Igår söndag: Max chans

Idag måndag: Max chans

Imorgon tisdag: Hög chans

Onsdag :Låg chans

• Loncelot
    Hannah81 skrev 2016-02-29 19:28:11 följande:

Mm precis! Strecken var lika starka igår. Under natten hade jag ont i nedre delen av ryggen.

Ja skulle tro ägget var på g igår men att ägget lossnar idag
  • Loncelot

Känns som en evighet fram till lördag/söndag. Bim ca tisdag nästa vecka... Men tänkte testa till helgen dock har ja 6st gravtester till monitorn så kan ju börja redan nu haha ne men väntar till tidigast lördag. Imorgon fyller min son 5år, frågade vad han önska sig o han svara...En egen BIL.... Försökte förklara att det inte går men att vi kan gå till leksaksaffären o välja en present tillsammans, han gick o la sig halvledsen o nu har ja dåligt samvete över att han inte kan få en Egen riktigt Bil... Mmm hehe skär i mammahjärtat... (Var ingen elbil han prata om)

• Loncelot

Testomaner det är vi allihopa allihopa allihopa, Testomaner det är vi allihopa, ja med, o du med!

• Loncelot

Honung o saltlösning har fan hjälpt mig hela dagen, skumt dock tror ja inte ja klarar av natten på det, men har ju dragit ner massor på nässpray idag yey!

• Loncelot
    Nykär15 skrev 2016-02-29 20:51:36 följande:

CB nu på kvällen..,vågar jag berätta för killen?!

Grattis du kan berätta så har alla mina gravtest sett ut från början
  • Loncelot

Om man skrev ut ett kvitto från hjärnan för en veckas tids tänkande och på kvittot får det endast stå saker från "planerar barn/vill bli gravid" undra hur lång det kvittot skulle bli....

• Loncelot
    Cfmilla skrev 2016-03-01 08:39:01 följande:

Hoppar in här, fick ett tidigt MF i 4+3 ... Noll koll på när äl kan tänkas komma eller bim för den delen heller.

Tacksam att vi kunde bli gravida och att det ändå gick rätt så fort (försökt sedan oktober).

Hört att många får ett snabbt plus efter MF så hoppas på det.

Det kommer nog snart ska du se

Sound of music

"When The dog bite, When The bie sting, When i Feeling sad, then simple remember my favorite things and then i dont feel so bad "
  • Loncelot

En fråga, gjorde ett gravtest i morse äl10 självklart negativt... Har alla mina 3 graviditeter plussat väldigt tidigt i cykeln, är det någon som plussat sent till skillnad från sina andra graviditeter om ni plussat väldigt tidigt ? Hoppas ni förstår vad ja menar..

• Loncelot
    Mintra skrev 2016-03-07 11:37:40 följande:

Cykeldag 29 o fortf ingen mens i sikte o testerna visar negativt :/ frustrerande

Förstår frustrationen sitter i samma båt...pffff man känner sig nära till tårarna... Dom andra graviditeterna har ja plussat tidigt så känns hopplöst!
  • Loncelot
    Mintra skrev 2016-03-07 13:58:42 följande:

Ja jag forstar inte varfor det ska vara sa krangligt...

De senaste 6 manader har min cykel varit som kortast 21 dagar och langsta 25 dagar och har i auatralien ar det natt o imorn gar jag pa cykeldag 30.

Nar jag blev gravid min forsta gang (slutade tyvarr i abort) da visade testerna redan i v 4.

Sa trott pa dessa negativa tester o ingen mens. Man borjar ju undra om ngt e fel pa an :P

Allt har sin mening i livet men vissa saker suger ju mer än andra tyvärr

Jag trodde 100% det var något på g i december då min mens varit på klockslaget efter senaste graviditeten och då var inte planerna direkt att skaffa en till, mensen var försenad i 3veckor!, dock tog jag ett test då och vart så besviken...så då bestämde vi oss för en till, har kört på oskyddat sen Feb förra året känns ju lustigt det inte tagit sig... Men sen 2mån har vi klockan äl så förhoppningsvis borde det ju komma när som men detta väntande och spekulerande kan ju göra vet som helst tokig!
  • Loncelot
    Mintra skrev 2016-03-07 19:58:35 följande:

Aa kroppen ibland asså :(

Det är morgon här och jag tog ett "sista" test.

Såklart visade det negativt så blir att bara chilla nu tills mensen kommer förhoppningsvis. Hur länge väntar man?

Ja brukar vänta minst 2dgr, men alla gör olika, i Clearblues fertilitetsmonitorn guide tror ja det står 3dgr. Håller tummarna, ja tänkte testa på onsdag som tidigast, då är min bim...
  • Loncelot

Trodde ja skulle ha bim 7/3 men blir snarare mellan 9-11 mars tänkte göra ett test på torsdag, vågar inte göra tidigare, gjorde ett i söndags men var förhoppningsvis bara förtidigt... Har fått tillbaka mitt graviditetsluktsinne vid vissa tillfällen nu i dagarna så förhoppningsvis så kankse kanske kankse åh håller tummarna!!! I alla andra graviditeter så har det vart mitt första tecken... Har även fått avsmak för sånt jag annars älskar så hmm... Jobbigt detta väntande äääääär!

• Loncelot
    vanjastina skrev 2016-03-08 14:52:54 följande:

Tjejer hjälp!! Jag tog ett predictor early precis (känsligt gravtest), vad ser ni??? Kan jag ha plussat? Det är två streck men det är sååå svagt. Fick ju missfall i början av februari, då var hcg nere på 45 bara någon dag efter det började, tog ett test några dagar senare som var negativt.. Vågar man lita på att detta är en ny graviditet?? OM detta nu är positivt.. Shit nu måste jag andas.

Tycker mig se något men ju mer ja stirrar ju mer ser ja i kors, men ja håller tummarna att det är ett plus
  • Loncelot
    er92 skrev 2016-03-08 15:25:35 följande:

Är det här positivt ägglossningstest? Det övre är från igår och det undre idag :)

Skulle säga att ägget lossnar 12-48timmar framåt
Svar på tråden BIM Mars 2016