• Loncelot

BIM Mars 2016

Lilla Luna skrev 2016-02-24 18:13:10 följande:

Mitt te smakade konstigt idag. Kan vara ett tecken eller något annat..

Eller så behöver du inskaffa nytt te haha ne skoja bara ja håller tummarna för ett plus
  • Loncelot

Då var första sexet avklarat o maken har födelsedag så det uppskatta han nog skulle ja tro haha, hade för första gången ursäkta infon men slem så man skulle trott slemproppen gått så visst har ja ägglossning. Har även legat med en kudde under rumpan ett tag efteråt o hoppas oddsen ökar drastiskt!!! :-P

Hur går det för er andra?

• Loncelot
    Lilla Luna skrev 2016-02-24 19:01:40 följande:

Är på jobbet och det kom levererar igår med matbilen. :) kan ju vara inbillning också. ;)

Haha, man letar efter alla möjliga symptomen, denna månaden hade ja massa konstigheter men nu är det iallafall nedräkning igen o det känns toppen
  • Loncelot
    mkess skrev 2016-02-24 19:58:26 följande:

Ja, usch! :/ Jag fick så när jag var gravid i v11 en gång, trodde jag känt fosterrörelser tidigt, ett par veckor senare på ultraljud visade det sig att det inte ens fanns ett foster. Snacka om lurad...

:-O

Shitt tappa talförmågan helt.
  • Loncelot

Jag är inget proffs på äl test men om monitorn/stickorna visar positivt 2 dagar i rad och sen 3:e dagen går den ner normalt betyder det då att ägget släppt dag2 av äl?

• Loncelot
    MittNyaJag skrev 2016-02-25 16:07:47 följande:

Är på ÄL +4 nu. Har haft molvärk sedan ägglossningen. Känns ungefär som jag brukar känna typ en dag innan mensen kommer. Någon mer som brukar ha så? :)

Typ samma här, men ja tror man överanalyserar mer när man verkligen vill bli gravid att man liksom känner efter mer än om man är typ "normal" menar nu inte att det inte skulle kunna vara en graviditet utan mer att man känner efter mer o mer
  • Loncelot
    MittNyaJag skrev 2016-02-25 17:00:50 följande:

Okej, jag funderade mer på vad det kan bero på :) För jag stör mig lite på det haha.. Men om det skulle bero på att det KAN vara att man är gravid så är det ju gott :) Bara å vänta och se om det visar sig ett plus eller inte sedan :)

Ja håller tummarna för plus
  • Loncelot

Tänk på att inte äta värktabletter tex Ipren då den tar bort inflammation och ja har läst på nätet att inför att ägget fäster så räknas det som en inflammation och då kan det hända att man tar bort en tidig graviditet med värktabletten.

• Loncelot
    Nykär15 skrev 2016-02-26 12:27:21 följande:

OM du syftar på mitt inlägg så vet jag om det och har inte ätit Ipren sen vi började försöka bli gravida ;)

Menade i största allmänhet visste själv inte om det från början så när vi utreddes innan första barnet blev till så berätta dom även det där, tänker bara bra för alla som försöker att veta det så man inte tar o inte vet om det, o bara för att det försämrar ens chanser så är inga påhopp eller elakheter menat

Idag fick vi vårat nya matbord! Yey så fint o vilket lyft det blev i köket!
  • Loncelot
    Lilla Luna skrev 2016-02-26 12:39:09 följande:

Alla symptom jag haft är som bortblåsta. Lite lätt molvärk/mensvärk som kommer och går. BIM-3 idag och negativt test imorse.

En av mina graviditeter hade ja ingen symptom alls förens i v.10, då var man ju otroligt nojig för kändes inte ens som man var gravid..Sen efter v.10 bröt illamåendet från helvetet lös då börja man tänka va fan klaga ja på att man inte kände nått haha rolig man e!
Svar på tråden BIM Mars 2016